سبک زندگی دینی برای کودک و نوجوان، رویکرد نشریه «جدید»

سبک زندگی دینی برای کودک و نوجوان، رویکرد نشریه «جدید»

خبرگزاری تسنیم: تازه‌ترین شماره نشریه «جدید» (ویژه کودک و نوجوان) با موضوع سبک زندگی دینی از فردا توزیع می‌شود.

حسین شکیب معاون سردبیر نشریه «جدید» ویژه کودک و نوجوان با موضوع سبک زندگی دینی و آموزه‌های قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اعلام اینکه پنجمین شماره این نشریه از فردا 6 خردادماه توزیع می‌شود، درباره ویژگی‌های این نشریه گفت: فضای این نشریه مذهبی با رویکرد سبک زندگی است که مخاطب آن بچه‌های 6 تا 10 سال است و متناسب با موضوعات مختلف مناسبت‌های ایام سال رنگ و بوی آن‌ مناسبت‌ها را می‌گیرد. شماره جدید این نشریه حال و هوای میلاد امام علی(ع)، مبعث پیامبر اکرم(ص) و سالروز رحلت امام خمینی(ره) را دارد.

شکیب داستان، شعر، سرگرمی، بازی و کمیک استریپ را از بخش‌های مختلف نشریه «جدید» دانست و گفت: شاید تنها 10 درصد از این نشریه را متن و نوشته تشکیل داده باشد و بیشتر با نقاشی و کمیک استریپ و بازی پر شده تا برای کودکان جذاب و خواندنی باشد.

وی ادامه داد: این شماره دو ضمیمه هم دارد؛ یکی هدیه‌ای برای روز پدر و دیگری سازه مقوایی کعبه است که به همراه وسایل مرتبط‌شان در یک پکیج ارائه می‌شود و توسط خود بچه‌ها ساخته خواهد شد.

معاون سردبیر نشریه «جدید» درباره توزیع این نشریه گفت: توزیع این نشریه توسط اشتراک‌پذیری و اختصاصی است و علاقه‌مندان برای دریافت این نشریه می‌توانند مشترک آن شوند؛ این نشریه بیشتر در مدارس، آموزشگاه‌ها، ارگان‌های فرهنگی مانند اوقاف و نهاد کتابخانه‌های کشور توزیع می‌شود.

به گفته شکیب شماره تازه نشریه «جدید» در قطع رحلی با 32 صفحه تمام رنگی در 15 هزار نسخه منتشر شده و به همراه 2 ضمیمه با قیمت 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

نشریه «جدید» ویژه کودک و نوجوان از جمله نشریات هیات قرآنی «احیاء» است که در کنار نشریات «محیا» (ویژه جوانان) و «خیمه» (ویژه بزرگسالان) با موضوع مشترک سبک زندگی دینی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری منتشر می‌شود.

نشریه «جدید» از 6 سال پیش منتشر می‌شده و هم‌اکنون دو دوره انتشار خود را سپری می‌کند. این نشریه در دور نخست تماما متشکل از کمیک استریپ بود که در دور دوم بخش‌های مختلف دیگری هم به آن افزوده شده است. این نشریه به سردبیری محمدرضا دوست‌محمدی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران