پازاج: این همه پول خرج فوتبال می‌کنند و آخرش به عراق می‌بازند

پازاج: این همه پول خرج فوتبال می‌کنند و آخرش به عراق می‌بازند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: وزارت ورزش شخصیت مربیان را نادیده گرفت.

احد پازاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از نحوه تخصیص جوایز اهدایی وزارت ورزش و جوانان به سرمربیان تیم ملی کشتی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: متاسفانه وزارت ورزش طوری رفتار کرد که انگار ارزش و شخصیت مربیان برایش مهم نبوده است. 

وی افزود: مهم این بود که ارزش و احترام مربیان حفظ شود که نشد و از این بابت متاسفم. کسی نیاز مالی ندارد اما متاسفانه ما انتظار بیشتری داشتیم و آنها این موضوع را درک نکردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: دیگر هیچ انگیزه‌ای برای مربیان و کادر نمانده و مگر چند فدراسیون مدال‌آور وجود دارد که بخواهند پرچم ایران را به اهتزاز در آورند؟

پازاج عنوان کرد: به همین فوتبالی‌ها نگاه کنید که این قدر پول خرج شان می‌شود اما هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و به عراق می‌بازند. آقایان باید بدانند با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. امید نوروزی از مسابقات جهانی آمد کدام مقام مسئول به وی تبریک و خسته نباشید گفت؟

وی گفت: ما در مسابقات جهانی اول شدیم اما هیچ کس حتی متوجه این موضوع نشده است. من نمی‌دانم که این قهرمانان با چه حمایتی باید از این پس روی سکو بروند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon