آغاز سفرهای استانی جلیلی از هفته جاری/ تا پایان خرداد در مرخصی هستم

آغاز سفرهای استانی جلیلی از هفته جاری/ تا پایان خرداد در مرخصی هستم

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی، از آغاز سفرهای استانی وی خبر داد و گفت: در برنامه‌ها برای جلیلی یک نشست خبری هم پیش‌بینی کرده‌ایم.

به‌گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، علی باقری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در حاشیه مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه تربیت مدرس که صبح امروز به‌دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شده بود در جمع خبرنگاران در خصوص سفرهای استانی جلیلی، اظهار داشت: سفرهای استانی جلیلی از این هفته آغاز می‌شود و وی به استان‌ها سفر خواهد کرد.

وی در خصوص رابطه جلیلی و لنکرانی و علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح یزدی در جریان سفر به استان قم، گفت: همان‌طور که دیدید لنکرانی به‌نفع جلیلی کناره‌گیری کرد و علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح یزدی این بود که چون سفر جلیلی در روز سه‌شنبه انجام شد و آیت‌الله مصباح یزدی در این روز دیداری ندارند، بنابراین برنامه دیدار هماهنگ نشد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی،‌ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص مسائل مطرح‌شده در جلسه لنکرانی با جلیلی،‌ تصریح کرد: بنده در این جلسه حضور نداشتم و با توجه به فشردگی زمان و کارها فرصت پیدا نکردم تا با جلیلی در این مورد صحبت کنم.

باقری در پاسخ به اینکه: "آیا در حال حاضر در مرخصی به‌سر می‌برید؟"،‌ گفت: بله،‌ بنده از ابتدای خرداد تا انتهای آن مدت یک ماه در مرخصی به‌سر می‌برم و اختیاراتم به فرد دیگری در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تفویض شده و با توجه به مرخصی جلیلی، وظایف وی نیز به بخش‌ها و معاونت‌ها سپرده شده است.

وی در خصوص علت کم‌حضور یافتن جلیلی در رسانه‌ها اظهار داشت: یک موقع رسانه‌ها تشخیص می‌دهند که فردی در مورد موضوعی موضع‌گیری کند و یک موقع فردی که در مسئولیتی قرار دارد این تشخیص را می‌دهد. جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده هسته‌ای بوده و به همین دلیل است حرف زدن یا نزدن وی موضوعیت دارد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی ادامه داد: شیوه غلطی مرسوم شده که در یک مراسم ختم که با حضور چهره‌های برجسته برگزار می‌شود، در خصوص مسائل کلان و استراتژیک  نظام موضع‌گیری و مصاحبه می‌کنند اما بنده به‌شخصه این شیوه را نمی‌پسندم و جای طرح این مباحث در این مکان‌ها را مناسب نمی‌بینم اما اگر کسی جواب سؤالات خبرنگاران را ندهد به وی می‌گویید که از رسانه‌ها فرار می‌کند.

باقری درباره اینکه آیا جلیلی قبل از انتخابات نشست خبری برگزار می‌کند، گفت: در برنامه وی چنین برنامه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم اما با توجه به اینکه سفرهای استانی را در پیش دارد باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon