بازی‌های بومی و محلی استان زنجان ‌به نمایش درمی‌آید


بازی‌های بومی و محلی استان زنجان ‌به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری تسنیم: رئیس ورزش و جوانان ‌زنجان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر ورزش و جوانان شهرستان زنجان گفت: در این ایام بازی‌های بومی محلی زنجان به نمایش در‌می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، احمد شیرود میرزایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار داشت: کمیته ورزش و جوانان در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر 234 برنامه شهری و روستایی در بخش بانوان و آقایان در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت در زنجان ابراز کرد: این مسابقات در بخش بانوان در حال پیگیری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان از به پرواز درآمدن 200 بادبادک 500 متری به رنگ پرچم ایران در جشنواره پرواز بادبادک‌های ایران و جهان خبر داد.
وی در مورد سایر برنامه‌های این کمیته بیان کرد: در دهه فجر امسال بازی‌های بومی و محلی در زنجان به نمایش در می‌آید.

ابوالفضل طهماسبی، فرمانده سپاه شهرستان زنجان در این جلسه به اجرای مرحله دوم اردوهای راهیان نور با حضور دانش‌آموزان خواهر اشاره کرد و افزود: سفرهای راهیان نور عمومی نیز در روزهای نزدیک عید برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی 13 بهمن ماه در میدان روزبه زنجان برای بازدید عموم مردم و آگاهی آنان از فعالیت‌های سپاه در زمینه اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال برپا می‌شود.

سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ضمن تأکید به شرکت مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مراسم اقامه نماز اول وقت ابراز کرد: دستگاه‌ها بیاد برای شرکت کارکنان و تشویق آنان به اجرای هرچه بهتر این فریضه الهی راهکارهای مناسبی ارائه دهند.

وی در مورد مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز به آموزش 28 ساعته کارکان، برگزاری جلسات برای آموزش فرزندان به اقامه نماز، برگزاری مسابقات کتابخوانی، حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در امر نماز و تهیه و توزیع محصولات فرهنگی با موضوع نماز در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی اشاره کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon