ابن‌قاسم: توجهی به جدول نداریم و نباید به صدرنشینی دل خوش کرد

ابن‌قاسم: توجهی به جدول نداریم و نباید به صدرنشینی دل خوش کرد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که نباید به صدرنشینی در میانه فصل دل خوش کرد، چراکه ممکن است تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ دهد.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از تعطیلات توانستیم در اولین بازی‌مان مقابل راه‌آهن پیروز شویم. زمانی که به پیروزی می‌رسید همه چیز خوب است و مشکلی نیز وجود ندارد. وضعیت تیم ما در حال حاضر خوب بوده و خودمان را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: اردوی بسیار خوبی را در تعطیلات لیگ انجام دادیم و بازی‌های تدارکاتی مناسبی هم داشتیم. بازیکنان جدیدی هم که گرفتیم، بسیار خوب هستند و ثمره این همه تلاش و خوبی‌ها این می‌شود که شما لیگ را بعد از تعطیلات خوب آغاز کنید.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این هفته باید دربی خوزستان را مقابل استقلال برگزار کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان نمایش خوبی داشته باشیم و البته نتیجه هم بگیریم. برای ما هر بازی که به پایان می‌رسد، پرونده‌اش بسته می‌شود و اکنون پرونده دیدار با راه‌آهن برای ما بسته شد و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

ابن‌قاسم درباره اینکه فولاد می‌تواند دوباره صدرنشین لیگ شود و در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: به جدول رده‌بندی توجهی نداریم، چراکه ممکن است تا پایان فصل هزار اتفاق رخ دهد. اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال زیاد است و به همین دلیل نباید از حالا به جدول و صدرنشینی دل خوش کرد. سعی می‌کنیم روندمان رو به رشد باشد و تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که هدف فولاد در این فصل حفظ مقام قهرمانی است یا موفقیت در آسیا را در اولویت قرار داده‌اند، اظهار داشت: هر دو موضوع را هدف‌مان قرار داده‌ایم اما به این دلیل که توقع ایجاد نشود، سعی می‌کنیم بدون توجه به این مسائل پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon