نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اسباب‌بازی در همدان گشایش یافت


نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اسباب‌بازی در همدان گشایش یافت

خبرگزاری تسنیم: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم‌التحریر و تجهیزات کمک‌آموزشی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اسباب بازی و سرگرمی اظهار داشت: بیش از 90 نماینده از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم و فارس آخرین شیوه‌‌ها، تحقیقات، دستاوردهای آموزشی، تفریحی و سرگرمی را با ایجاد زمینه‌ای برای ارائه ایده‌‌ها و طرح‌‌های جدید بستر را برای آشنایی خانواده‌‌ها با سرگرمی‌‌های آموزشی نوین در این نمایشگاه فراهم کردند.

حسین الماسی افزود: منظور از بازی کودکان، در واقع انجام تجارب بسیار روشن و دست اول است که سبب تفکر کودک می‌شود در این راستا در بازی باید به کودک اجازه داد که قدرت اندیشیدن را در خود تقویت کند و راه حل‌های متفاوت را آزمایش کند تا بدین وسیله صفاتی چون خلاقیت و اعتماد به نفس زا کسب کند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید بازی‌های ساده‌ای که تفکر خلاق در کودک ایجاد را تهیه کنند در حالی که وسیله‌های بازی پیچیده قدرت تفکر و خلاقیت را از کودک می‌گیرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان افزود: امیدواریم در این نمایشگاه در کنار ارائه این نوع بازی‌ها با برگزاری نشست‌های تخصصی و مشاوره‌ای با حضور کارشناسان و مشاوران متخصص اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در مدت برگزاری نمایشگاه در خدمت همه خانواده‌ها و هم‌استانی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از شنبه 11 بهمن ماه به مدت هفت روز در محل نمایشگاه‌‌های بین المللی همدان از ساعت 10 تا 19 پذیرای عموم است، عنوان کرد: حضور نشان‌‌های معتبری مانند صنایع آموزشی، مولفیکس، بیمه عمر و آتیه کودک و ربات کوچولوی من، شخصیت‌پردازی کودک و روبو کلوپ، کانون جوانه‌‌های بانک ملی ایران، رولان، واحدهای معتبر انتشاراتی، تیزهوشان دکتر شاکری و دومینو از جمله ویژگی‌‌های این نمایشگاه است.

الماسی گفت: هویت و شخصیت فردای کودکان ما در گرو تفریح، سرگرمی و اسباب بازی‌‌های در دسترس امروز آنها است و  مقوله مهم اسباب‌بازی و وسایل کمک آموزشی امری اجتناب ناپذیر در تربیت نسل فردای این سرزمین است.

وی بیان کرد: بنابراین برگزاری نمایشگاه‌‌هایی این چنینی که با برنامه‌ریزی‌‌های دقیق و با حضور کارشناسان و متخصصان، با در نظر گرفتن همه مسائل فرهنگی و آموزشی انجام می‌گیرد، تلاش می‌کند تا بازی‌‌های سنتی ایرانی و همچنین وسایل بازی قابل اطمینان را به خانواده‌‌ها معرفی کند.

به گزارش تسنیم، حضور فعال اداره کل آموزش و پرورش، اداره بهزیستی شهرستان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی(همیار پلیس)، شرکت توزیع نیروی برق، سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از نقاط قوت این نمایشگاه است و همچنین مؤسسه‌های آکادمی تخصصی پدیده، مؤسسه فکر آفرین، آموزشگاه زبان بارمان، مرکز رشد و خلاقیت کودکان با رویکرد آموزشی از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon