مقانلو: جوایز وزارت ورزش در شأن مربیانی که یک مدال طلا هم آوردند، نیست


مقانلو: جوایز وزارت ورزش در شأن مربیانی که یک مدال طلا هم آوردند، نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: از ۲۱ نشان طلایی که در اینچئون به دست آمد ۱۳ طلای آن در ۳ رشته کاراته، تکواندو و کشتی بود. این جوایز حتی در شأن مربیانی که یک مدال طلا هم آوردند، نیست.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در اعتراض به مراسم تجلیل صورت گرفته از مربیان مدال‌آور در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: بدون تعارف باید اشاره کنم که به این ترتیب ورزش کشور به سمت ورزشکار سالاری می‌رود و نمی‌دانم با این وضعیت چگونه باید اردوها و تیم‌ها را اداره کنیم. شأن کاروان و مربیان کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون واقعا رعایت نشده و به شخصه از این موضوع به شدت ناراحت شدم.

وی ادامه داد: از 21 نشان طلایی که در اینچئون به دست آمد 13 طلای آن در 3 رشته کاراته، تکواندو و کشتی بود. از میان این 3 رشته نیز کشتی و تکواندو المپیکی هستند ولی متاسفانه هیچ توجهی به این موضوعات نمی‌شود. این جوایز حتی در شأن مربیانی که یک مدال طلا هم آوردند، نیست. انگیزه مربیان بدون تعارف کم می‌شود و این امر کاملا طبیعی است.

سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: لااقل به مربیان 50 سکه داده می‌شد تا یک سوم بازیکنان از مربیان نیز تقدیر شود. البته از رئیس جمهور به خاطر وقتی که برای حضور در مراسم تجلیل گذاشت تشکر می‌کنم. جا دارد از مسئولان فدراسیون هم تشکر کنم که با وجود تمام مشکلات مالی تا جایی که از دست‌شان بر‌ می‌آمد از مربیان تجلیل کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon