۱۲ پروژه ورزشی دهه فجر امسال در گلستان افتتاح می‌شود

12 پروژه ورزشی دهه فجر امسال در گلستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه در دهه فجر امسال در استان گلستان افتتاح می‌شود، گفت: حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قربانعلی پاشا عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح طرح های ورزشی دهه فجر در گلستان با 20 میلیارد تومان اعتبار، اظهار داشت: حدود 11.5 میلیارد تومان این هزینه‌ها توسط شرکت توسعه و تجهیز و بقیه از سوی استانداری، اداره ورزش و جوانان گلستان و وزارتخانه تامین شده است.

وی افزود: دومین پیست تارتان استان گلستان با هزینه حدود 1.5 میلیارد تومان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای گلستان افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: استادیوم 5 هزار نفری آزادی شهرستان گنبدکاووس بزرگترین پروژه در دهه فجر است که با حضور وزیر ورزش و جوانان در گلستان افتتاح می‌شود.

پاشا افزود: صندلی‌های مجموعه نصب شده و سیستم برق و روشنایی و چمن مصنوعی  و اتاق‌ها، رختکن و سرویس بهداشتی آماده بهره برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار داشت: 6 سالن روستایی در این ایام افتتاح می‌شود که برای هر سالن حدود 700 تا 750 میلیون تومان هزینه شده است.

پاشا افزود: این پروژه‌های ورزشی با حمایت مسئولان در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، فاضل‌آباد، علی‌آباد، آزادشهر، دلند، کلاله، نوکنده و بندرترکمن اجرا و آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: 60 پروژه در سطح اعتبارات ملی داریم که وزارت ورزش باید آن را تامین اعتبار کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه حماسه، رشادت و فداکاری ملت ایران است، اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها تحقق گوشه‌ای از خواسته‌های به حق جوانان منطقه است.

پاشا گفت: افتتاح این پروژه‌ها اقدام مهم دولت در راستای محرومیت‌زدایی است و امروزه ما در مناطق محروم و روستاها استعدادهای درخشانی داریم.

وی تصریح کرد: با توسعه فضاهای ورزشی در روستاها در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و ارتقا هر چه بیشتر ورزش استان گلستان بوده و قهرمانان خوبی از روستاها می‌توانند در عرصه‌های جهانی ظاهر شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon