تداوم ترس و وحشت صهیونیست‌ها از تونل‌های حزب‌الله

تداوم ترس و وحشت صهیونیست‌ها از تونل‌های حزب‌الله

خبرگزاری تسنیم: یک تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله لبنان قادر است تونل‌هایی بسازد که به سرزمین‌های اشغالی می‌رسند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع امنیتی بلندپایه این رژیم نوشت: تونل‌های حماس در نوار غزه در مقایسه با تونل‌های حزب‌الله در لبنان مانند اسباب‌بازی کودکان است.

«رونی دانئیل» تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با کانال 2 این رژیم گفت: ارتش اسرائیل از بیم اقدام حزب‌الله مبنی بر حفر تونل‌هایی که جنوب لبنان را به اسرائیل (فلسطین اشغالی) مرتبط می‌کند، طی هفته‌های گذشته به جستجوی این تونل‌ها پرداخته است.

وی افزود: ارتش اسرائیل بعد از کشف تونل‌های گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، عملیات جستجو از تونل‌های حزب‌‌الله را در جنوب لبنان آغاز کرده است.

این تحلیلگر مسائل نظامی اسرائیل با بیان اینکه حزب‌‌الله اخیراً تونل‌هایی ساخته که مناطق مختلفی در جنوب لبنان را به هم وصل می‌کند، افزود: حزب الله می‌تواند تونل‌هایی بسازد که به اسرائیل می‌رسند.

پایگاه روزنامه صهیونیستی معاریو نیز پیش از این نوشته بود که در پی جنگ اخیر اسرائیل در غزه موسوم به صخره سخت، شهرک‌نشینان نزدیک مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی از حفر تونل‌های هجومی حزب‌الله لبنان در زیر منازل خود وحشت دارند.

بر اساس این گزارش مسئولان شورای محلی الجلیل که شامل 7 شهرک صهیونیست‌نشین در مجاورت خط مرزی حد فاصل یک کیلومتر از مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی است، از افزایش نگرانی‌های خود از تونل‌های احداث شده در عملیات اخیر خبر دادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان