برگزیدگان بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

برگزیدگان بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی این دوره از جشنواره، در مراسم افتتاحیه آن معرفی شدند.

هیئت‌های انتخاب و داوری بخش تبلیغات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، متشکل از آقایان: مرتضی شایسته، سیف‌الله صمدیان، علی نیک‌رفتار، رامبد جوان و میثم مولایی برگزیدگان دریافت جایزه تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره فجر در دوره سی و سوم را در بخش‌های مختلف بدین شرح اعلام کردند:

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عکاسی فیلم را به سحاب زری‌باف برای فیلم اشباح به‌کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری اهدا کرد.

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه‌های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی را به امیر اثباتی برای فیلم ماهی و گربه به‌کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی اهدا کرد.

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی را به بهرنگ تنکابنی برای فیلم شهر موش‌ها2 به‌کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (ایده‌پردازی برای اطلاع رسانی) را به پوریا عالمی برای فیلم شهر موش‌ها2 به‌کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت روابط عمومی و نمایش شهرستان‌ها) از سوی هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به محرم براتی برای فیلم شهر موش‌ها2 به‌کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تعلق گرفت.

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (طرح عنوان اصلی، عنوان بندی و گرافیست) را به ابراهیم حقیقی برای فیلم شهر موش‌ها2 به‌کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

هیئت داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت تبلیغات شهری و برگزارکننده مراسم‌های معرفی) را به مهشید آهنگرانی برای شهر موش‌ها2 به‌کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران