متن نامه برخی نمایندگان به برادران لاریجانی برای اعلام اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند

متن نامه برخی نمایندگان به برادران لاریجانی برای اعلام اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند

خبرگزاری تسنیم: تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به علی لاریجانی و آیت‌الله آملی لاریجانی خواستار اعلام اسامی نمایندگان و نامزدهای دوره هشتم مجلس شدند که از محمدرضا رحیمی پول گرفته‌اند.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس نهاد قانون‌گذاری کشور و آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، خواستار معرفی 170 نامزد و نماینده مجلس هشتم شدند که به گفته محمدرضا رحیمی از وی پول اخذ کرده بودند.

متن کامل نامه این نمایندگان که به امضای 23 تن از وکلای ملت رسیده به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست مجلس شورای اسلامی 

با سلام و تجدید ارادت

احتراما به طوری که حضرتعالی استحضار دارید آقای رحیمی معاون اول متخلف رئیس‌جمهور دولت دهم اشاره نموده است که به 170 نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم پول پرداخت کرده‌اند و افکارعمومی به جد از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی افرادی که از ایشان پول اخذ کرده‌اند، دارد و لذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گرانسنگ قوه قضائیه، بذل توجه به عمل آورید.

همچنین در نامه برخی نمایندگان به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه که به امضای 20 تن از بهارستان‌نشینان رسیده، آمده است:

حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه

با سلام و آرزوی توفیق برای حضرت عالی و خدمتگذاران صدیق و دلسون قوه قضائیه، به پاس نعمتی که خداوند بی‌همتا بر ما نهاده است و اعتماد ملت را به نمایندگان‌شان معطوف داشته است و به پاس سوگندی که در راه حفظ دین و آیین و تامین حقوق ملت یاد کرده‌ایم و به خاطر علاقمندی و دلسوزی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهیدان والاتبار این آب و خاک لازم می‌دانیم ضمن سپاسگذاری از اقدامات اخیر قوه قضائیه در محاکمه مفسدین اقتصادی در جهت تنویر افکارعمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، خواستار اعلام اسامی 170 نماینده و نامزد مجلس هشتم اخذ کننده پول از آقای رحیمی معاون متخلف اول رئیس‌جمهور دولت دهم باشیم. این کمترین حق ملت رشید ایران اسلامی است که اطلاعات کافی از این افراد داشته باشند.

فرصت را برای تجدید احترام و آمادگی برای همکاری در همه زمینه‌ها و آن قوه محترم و شخص جنابعالی مغتنم می‌شماریم و بار دیگر برای شما و همه همکاران‌تان آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon