جوی آرام و افزایش دما در اغلب نقاط کشور از امروز تا سه‌شنبه

جوی آرام و افزایش دما در اغلب نقاط کشور از امروز تا سه‌شنبه

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جوی آرام و افزایش دما در اغلب نقاط کشور از امروز تا سه‌شنبه حاکم است.

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت هوای کشور اظهار داشت: تا ظهر امروز در نوار شرقی کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است که از پظهر به تدریج از میزان بارش‌ها کاسته شده و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

*وزش باد و گرد و خاک در مناطق جنوب کشور

وی با بیان این‌که تا سه‌شنبه جوی آرام و افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم است، گفت: امروز جنوب شهر و کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی وزش باد شدید خواهد داشت که این امر موجب گرد و خاک و کاهش دید در این مناطق می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امروز و فردا خیلج‌فارس مواج پیش‌بینی شده است، افزود: دوشنبه شب تا سه‌شنبه وزش باد به همراه افزایش دما در مناطق شمالی از جمله اردبیل و گیلان حاکم است.

*کاهش آلاینده‌ها تا سه‌شنبه در تهران

گودرزی در خصوص هوای تهران اظهار داشت: امروز هوای تهران کمی ابری و در ارتفاعات وزش باد و افزایش ابر خواهیم داشت. بیشنیه دمای امروز تهران 12 و کمینه صبح فردا 5 درجه سانتی‌گراد  پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا در تهران شاهد وزش باد خواهیم بود و تا سه‌شنبه در تهران کاهش آلاینده‌ها خواهیم داشت و جوی آرام در تهران از امروز تا سه‌شنبه حاکم است و تنها افزایش یک الی دو درجه‌ای دما در تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon