زنگ انقلاب در مدارس کردستان به صدا درآمد

زنگ انقلاب در مدارس کردستان به صدا درآمد

خبرگزاری تسنیم: هم‌زمان با سراسر کشور در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی امروز به صورت نمادین زنگ انقلاب در مدارس سطح استان به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هم‌زمان با سراسر کشور در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی امروز به صورت نمادین زنگ انقلاب در مدارس سطح استان به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم نمادین نواخته شدن گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه دو سنندج با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز هم‌زمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان کردستان گلبانگ انقلاب به صدا در آمد.

وی گفت: این برنامه در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ستاد فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

رشید قربانی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن‌های انقلاب توسعه و تعمیق باورهای انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان، تقویت هویت ملی متناسب با فرهنگ انقلاب، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با رویدادهای انقلاب اسلامی و درک آنها از جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ، رویدادها، نحوه شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: معلمان و اولیا و مسئولان و تمامی اقشاری که حوادث و رخدادهای انقلاب را به خوبی به یاد دارند وظیفه انعکاس این رویدادها را به نسل جوان کشور بر عهده دارند.

قربانی برگزاری جشن ملی انقلاب را برای شناخت دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب ضروری دانست و بر هر چه باشکوه برگزار شدن این جشن‌ها توسط دانش‌اموزان تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: در دوران رژیم ستمشاهی سال‌ها سایه استعمار بر سر ملت ایران بود که در سال 57 با پرچمداری معمار کبیر انقلاب اسلامی این سایه کنار رفت و ایران اسلامی به استقلال و آزادی رسید.

قربانی از دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و گفت: امیدواریم این دانش‌آموزان به عنوان پاسداران و حافظان انقلاب در سنگر علم و دانش به قله‌های رفیع سربلندی نائل آیند.

زنگ گلبانگ انقلاب راس ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با سراسر کشور توسط استاندار کردستان در دبیرستان دخترانه فرزانگان  سنندج به صدا درآمد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon