پروژه قطار برقی مشهد- تهران تا ۲.۵ سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه قطار برقی مشهد- تهران تا 2.5 سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: استاندار خراسان رضوی گفت: پروژه قطار برقی مشهد- تهران تا ۲.۵ سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا رشیدیاندر حاشیه جشن گلبانگ انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بیش از 100 پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر احداث شده و شروع به کار می‌کنند و بخشی دیگر نیز در همین ایام فرخنده کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با هدف خدمت صادقانه به ملت شریف ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در مناسبت‌های مهم ملی طرح‌هایی را به بهره‌برداری می‌رساند و سبب اشتغال جوانان و آینده سازان این جامعه شده و یکی از این زمان‌ها ایام الله دهه مبارک فجر است و این دهه فرصتی برای ارائه کارها و خدمات صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید به مردم است و در این ایام ملت شریف ایران بخشی از خدمات خادمین خدمتگذار خود را مشاهده می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشتر طرح‌هایی که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند در حوزه عمران و آبادی شهرها و روستاهای خراسان رضوی بوده و در همین راستا بخشی از مشکلات عمده مردم استان همچون بیکاری جوانان برطرف می‌شود.

رشیدیان تصریح کرد: مهم‌ترین طرح‌ توسعه‌ای استان پروژه ریلی بوده و در همین راستا برقی کردن مسیر ریلی مشهد به تهران را در اولویت کاری برنامه‌های دولت تدبیر و امید در خراسان رضوی قرار دادیم که در نیمه نخست سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و تا دو سال و نیم دیگر به پایان می‌رسد.

وی تأکید کرد: بیشترین درآمد استان از صادرات مربوط به زعفران، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ بوده که شامل کالاهای کشاورزی است که باوجود بحران آبی‌ که در استان داشتیم، کشاورزان عزیزمان نقش خود را به لحاظ تولید ثروت به خوبی ایفا کردند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: توجه به روستاها از جمله اولویت‌های کاریمان بوده و باید با تلاشی مضاعف در این حوزه سبب بازگشت روستائیان به زادگاهشان شویم و در همین راستا با مساعدت‌های صورت گرفته اقدامات مناسبی در حوزه تغییر فضای اقامتی، طرح‌ هادی داشتیم و همچنین طرح‌های ویژه‌ای را هم برای روستائیان مناطق محروم و مرزنشین در دستور کار قرار داده‌‌ایم.

رشیدیان گفت:  امام خمینی(ره) توانستند نظام مارکسیستی را از هم بپاشند و راه حق را جایگزین آن کردند و مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده آن بودند و امروز بسیاری از دشمنان با ایجاد گروه‌های خشن با نام اسلام و حرکت‌هایی توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) به دنبال از بین بردن اسلام هستند، اما انسان آگاه و عاقل متوجه همه چیز بوده  و ضمن داشتن تلاشی مضاعف برای عمران و آبادانی میهنش مقابل از گستاخانه ایستاده و از اسلام ناب محمدی(ص) دفاع می‌کند و دنیا اتحاد و یکرنگی ملت شریف ایران را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه مشاهده خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon