عنایتی: نمی‌گذارم صادقی تحت‌فشار باشد

عنایتی: نمی‌گذارم صادقی تحت‌فشار باشد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که امیرحسین صادقی برای این تیم زحمت کشیده و نمی‌گذارد که او تحت‌فشار باشد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی استقلال ــ سپاهان، گلزنی‌ و شادی گلش در این دیدار، اظهارات کارلوس کی‌روش علیه امیر قلعه‌نویی و... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با سپاهان چه صحبتی داری؟

این بازی برای ما حساس‌تر بود تا برای سپاهانی‌ها. با توجه به امتیازاتی که در نیم‌فصل نخست از دست داده بودیم، نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با سپاهان داشتیم تا خودمان را به این تیم و سایر تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم. اگر نتیجه این دیدار را واگذار می‌کردیم، شرایط‌مان خیلی بد می‌شد. نکته دیگر، کمک ملی‌پوشان به تیم بود که باید از آنها تشکر کنم. بازیکنان ملی‌پوش ما در این بازی باانگیزه بوده به تیم کمک کردند.

* تسنیم: این بازی اولین بازی رسمی‌ات با پیراهن استقلال پس از پنج سال بود. زمانی که سوت بازی به صدا درآمد چه حسی داشتی؟

از زمانی که با استقلال قرارداد بستم، حس خوبی داشتم و این حس در بازی با سپاهان همچنان وجود داشت. همان‌طور که می‌دانید بازگشت من به استقلال بنا به دلایلی پنج سال عقب افتاده بود. یکی از اتفاقات خوب دیگری که برای من رخ داد، این بود که حس غریبی در استقلال نداشتم.

* تسنیم: انتظار داشتی که استقلالی‌ها استقبال خوبی از تو داشته باشند؟

چه زمانی که در استقلال بازی می‌کردم و چه زمانی که در تیم‌‌های دیگر حضور داشتم، هواداران استقلال به من لطف داشتند. می‌خواهم از طریق خبرگزاری شما، از هواداران استقلال بابت لطفی که در بازی با سپاهان داشتند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. دوست دارم هواداران در بازی‌های آینده حضور پررنگی داشته باشند و بدانند که با حضور آنها قدرت تیمی ما دو برابر می‌شود.

* تسنیم: و بازگشتت به استقلال همراه با گل بود.

در تمام بازی‌ها برای گل زدن تلاش می‌کنم و خوشبختانه موقعیتی برای من پیش آمد که توانستم گل بزنم.

* تسنیم: ایده شادی گل و احترامی که به ساحت حضرت محمد(ص) گذاشتی، از قبل برنامه‌ریزی شده بود؟

خیلی وقت بود که تصمیم داشتم چنین کاری را انجام دهم و بهترین لحظه بازی با سپاهان بود. هر فردی برای خودش اعتقاداتی دارد و اجازه نمی‌دهیم فردی به اعتقادات ما توهین یا بی‌احترامی کند، چون خودمان به اعتقادات دیگران احترام می‌گزاریم.

* تسنیم: کلیپی قبل از بازی با سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که امیرحسین صادقی، بازوبند کاپیتانی را به تو داد، در این مورد صحبت کن.

بحث بازوبند کاپیتانی حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده بود. درست است که کاپیتانی در استقلال لیاقت می‌خواهد اما در تیم‌هایی که حضور داشتم، کاپیتانی برای من مهم نبود. قبل از بازی با سپاهان، با توجه به اینکه امیرحسین صادقی حدود 10 سال در استقلال بازی کرده بود، بازوبند را به او دادم اما امیرحسین به‌خاطر سن و سال من اصرار کرد که بازوبند را ببندم. نمی‌دانم چطور این کلیپ پخش شد و نشان می‌دهد که همه چیز زیر ذره‌بین خبرنگاران قرار دارد. همه ما در استقلال هدف بزرگی داریم و دور هم جمع شده‌ایم تا کار بزرگی انجام دهیم.

* تسنیم: ظاهراً صادقی فشار زیادی را در بازی تحمل می‌کرد، چون اشتباهش باعث گل خوردن استقلال شد.

اجازه نمی‌دهم که صادقی تحت‌فشار باشد. او برای استقلال زحمت کشیده و اشتباه بخشی از زندگی فوتبالی یک بازیکن است. شانس بد صادقی بوده که در این فصل یکی دو اشتباهش تأثیرگذار بوده است اما چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌‌شود. از همه هواداران استقلال می‌خواهم که برای بالا بردن روحیه تیم، همه بازیکنان را یکسان تشویق کنند.

* تسنیم: چرا بعد از پایان بازی، همه بازیکنان را به‌سمت هواداران بردی و اجازه ندادی به رختکن بروند؟

تیم استقلال و هواداران مکمل همدیگر هستند. هوادار در سرما و گرما برای تشویق تیمش می‌آید و باید به او احترام بگزاریم. وقتی هوادار از وقتش می‌گذرد و به ورزشگاه می‌آید، وظیفه داریم از او تشکر کنیم.

* تسنیم: بهرام افشارزاده اعلام کرد که شب قبل از بازی با سپاهان مجبور شده به کرار جاسم پول بدهد تا برای استقلال بازی کند، فکر نمی‌کنی این مسئله برای تیم حاشیه ایجاد کند؟

در این مورد چیزی نمی‌دانم ولی امیدوارم مشکل مالی تیم برطرف شده و تا پایان هفته خبرهای خوشی به تیم برسد.

* تسنیم: در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش علیه امیر قلعه‌نویی چه نظری داری؟

نظر خاصی ندارم و بارها گفته‌ام که باید عادت کنیم پای‌ خود را از گلیم‌مان درازتر نکنیم و هر فردی باید در حیطه کاری‌اش صحبت کند. صحبت‌های کی‌روش خوب نیست و اجازه ندارد به کسی بگوید که در چه جایگاهی قرار دارد. این درست نیست که بگوید مربیان در جایگاهی نیستند که مربیگری کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon