بسته شدن همه راه‌های منتهی به مقرهای امنیتی در سینای مصر

بسته شدن همه راه‌های منتهی به مقرهای امنیتی در سینای مصر

خبرگزاری تسنیم: شبکه خبری اسکای نیوز در خبری از بسته شدن تمامی راه‌های منتهی به مقرهای امنیتی و تأسیسات مهم سینای مصر و تعیین مسیرهای جایگزین برای آن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای نیوز، تمامی راه‌های منتهی به مقرهای امنیتی و تأسیسات مهم در سینای مصر بسته شد و مقامات مصری مسیرهای جایگزین برای خودروها تعیین کرده اند.

این اقدام بعد از آن صورت می‌گیرد که شورای عالی نیروهای مسلح مصر روز گذشته به ریاست عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور به منظور بررسی حوادث سینا و پیامدهای آن تشکیل جلسه داد.

در این جلسه تمامی اعضای شورای عالی نیروهای مسلح به خصوص صدقی صبحی وزیر دفاع و محمود حجازی رئیس ستاد مشترک ارتش حضور داشتند.

السیسی در این جلسه فرمان ریاست جمهوری در خصوص تشکیل فرماندهی یکپارچه برای منطقه شرق کانال سوئز جهت مبارزه با تروریسم به فرماندهی سرلشگر «اسامه رشدی» را صادر کرد.

وی خطاب به ملت مصر گفت که ارتش مصر هرگز سینا را به کسی واگذار نمی کند و ما می دانیم که چه کسانی از این عملیات ها حمایت مالی کرده و به آن کمک می کنند.

گروه انصار بیت المقدس چهارشنبه شب با حمله به مقرهای گردان 101 و خطوط گاز العریش و ایست های بازرسی ابو طویله و الجوره در شیخ زوید و نیز شلیک خمپاره به دو ایست بازرسی در الماسوره و رفح، 30 نفر را کشته و 45 نفر دیگر را زخمی کردند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان