معاون استاندار تهران، فرماندار نیشابوری‌ها شد+ سوابق

معاون استاندار تهران، فرماندار نیشابوری‌ها شد+ سوابق

خبرگزاری تسنیم: غلامحسین مظفری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در حکمی از سوی وزیر کشور به‌عنوان فرماندار نیشابور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، غلامحسین مظفری معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری تهران در حکمی از سوی وزیر کشور به‌عنوان فرماندار نیشابور منصوب شد.

وی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تائید این خبر اظهار داشت: درحال حاضر حکم بنده‌ به‌عنوان فرماندار نیشابور صادر شده است که از همین رو باید برنامه‌های مد نظر را برای توسعه بیش از پیش شهرستان نیشابور اجرایی کنیم.

فرماندار جدید نیشابور افزود: نیشابور از شهرستان‌های دارای قدمت تاریخی محسوب می‌شود که متاسفانه تاکنون به ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان به‌خوبی توجه نشده و قطعا در دوره جدید ظرفیت‌های اقتصادی را شکوفا خواهیم کرد.

مظفری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مدنظر بنده در فرمانداری نیشابور، برقراری وفاق و همدلی میان شورای‌شهر، مردم، شهرداری و سایر نهاد‌ها به‌منظور توسعه بیش از پیش این شهرستان است.

وی در خاتمه در پاسخ به‌سئوالی پیرامون برخی گمانه‌زنی نسبت‌به کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای نداشته و نامزد نخواهم شد و انشاءالله با همکاری همه نهاد‌های ذیربط انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی را برگزار می‌کنیم. 

به‌گزارش تسنیم، غلامحسین مظفری متولد اردیبهشت 1347 در روستای مظفّرآباد نیشابور است.

کارنامه و سوابق کاری مظفری نشان می‌دهد که او رئیس اسبق جهاد دانشگاهی استان خراسان، فرماندار نیشابور، نماینده مردم نیشابور در دوره هفتم، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری خراسان و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بانک شهر بوده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon