اتحاد و انسجام مردم سبب دستیابی به آرمان‌های انقلاب می‌شود

اتحاد و انسجام مردم سبب دستیابی به آرمان‌های انقلاب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) نعمت آزادی را به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ثمره انقلاب به ملت اهدا کرد اتحاد و انسجام مردم سبب دستیابی به آرمان‌های انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سلیمان محبی در آیین زنگ انقلاب که امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی 60 درصد افراد جامعه را جمعیت بی‌سواد تشکیل می‌دادند و سهم زنان و دختران از 40 درصد جمعیت باسواد باقیمانده تنها 10 درصد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران را انقلاب دانایی، دانش و معرفت عنوان کرد و افزود: امروز 60 درصد از جمعیت دانشجویی کشور را زنان و دختران تشکیل می‌دهند که این امر بیانگر رشد روزافزون دانش و توسعه در کشور و اهمیت انقلاب اسلامی است.

محبی نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار دانست و گفت: باید با تلاش و کوشش در جهت دستیابی به علم و معرفت در مسیر انقلاب حرکت کرده و روند پیشرفت علمی در کشور را شتاب بیشتری دهیم.

وی روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را عامل رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور عنوان و بیان کرد: دفاع  از حقوق ملت ایران و ادامه دادن حرکت انقلابی در کشور مستلزم همراهی و اتحاد تمام مسئولان و مردم است.

انتهای پیام / ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon