آغاز پیش‌فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز

آغاز پیش‌فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پیش‌فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز خبر داد و با بیان این‌که مجوز ۱۵۰۰ پرواز فوق‌العاده برای تعطیلات نوروزی صادر شد، گفت: دستورالعمل حقوق مسافران حمل‌ونقل هوایی شب گذشته‌ تقریبا نهایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانگیریان در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور با بیان این‌که نظارت بر آژانس‌هایی که از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز دارند بهتر از سابق در حال انجام است، افزود:  با این حال تعداد زیادی مراکز و سایت‌ها وجود دارند که نه از سازمان هواپیمایی مجوزی دارند و نه تحت نظارت جایی هستند.

وی تصریح کرد: نظارت بر این مراکز ممکن نیست البته اقداماتی را انجام داده‌ایم که فعالیت آژانس‌های بدون مجوز تحت نظارت قرار گیرند. در این راستا ارتباطاتی با قوه قضاییه و سازمان گردشگری انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در ایام  پیک با توجه به عرضه محدود قاعدتا ناهماهنگی‌ها و بی‌نظمی‌هایی روی می‌دهد، گفت: پیش‌فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز آغاز شد.

جهانگیریان همچنین با بیان این‌که دستورالعمل حقوق مسافران دیشب در شورای عالی هواپیمایی تقریبا نهایی شده است، بیان کرد:‌ در تماس با فرودگاه‌های اصلی کشور برای پروازهای فوق‌العاده ایام عید هستیم که تاکنون 1500 پرواز فوق‌العاده صادر شده و تعداد دیگری هم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه