اسدی: امیدوارم با اخلاق‌مداری در فعالیت‌های خود تأثیرگذار باشم

اسدی: امیدوارم با اخلاق‌مداری در فعالیت‌های خود تأثیرگذار باشم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است که اخلاق‌مداری و حضور در کنار افراد با تجربه می‌تواند فعالیت‌های او را تأثیرگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم معارفه‌اش ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر گفت: از اینکه مرا در جمع خود پذیرفته‌اید، خوشحالم. با توجه به اینکه فوتبال به عنوان مقوله‌ای فرهنگی و تأثیرگذار در همه عرصه‌ها ارزشمند است برخی مواقع شاهد تغییراتی هستیم.

وی ادامه داد: من سال‌های سال است که با مهدی محمدنبی، علی کفاشیان و بسیاری از همکاران در فدراسیون فوتبال آشنا و دوست بوده‌ام و این مسئله کار مرا سخت‌تر می‌کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در این عرصه کار کنم و با اخلاق‌مداری و در کنار افراد با تجربه‌ای که در فدراسیون حضور دارند، بتوانیم در مسیر فعالیت‌های خود تأثیرگذار باشیم.

اسدی یادآور شد: بدون شک محمدنبی بسیار توانمند است و باعث افتخارم است که به جای ایشان آمده‌ام. مطمئناً در این سیستم در جهت منافع ملی گام بر می‌داریم و امیدوارم با حمایت و همکاری شما عزیزان موفق باشم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon