۸۶ پروژه شرکت توزیع برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

86 پروژه شرکت توزیع برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، ۸۶ پروژه با ۳۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اعتبار در حوزه توزیع برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، منوچهر جعفری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ساخت و توسعه شبکه‌های شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های شهری و روستایی، رینگ خطوط فشار متوسط، ساخت خطوط محوری چاه‌های کشاورزی، جداسازی فیدرهای 20 کیلوولت شهری از روستایی، ساخت پست‌های زمینی امورهای توزیع برق حوزه تحت مدیریت شرکت تویع برق مازندران است.

وی افزود: در 36 سال پس از انقلاب اسلامی، 11 هزار و 563 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 8 هزار و 644 کیلومتر شبکه فشار متوسط در نقاط مختلف استان ساخته و 23 هزار و 812 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 2 میلیون و 979 هزار و 606 کیلو ولت آمپر در مجموعه زیر مدیریت شرکت توزیع برق مازندران نصب شده است.

جعفری گفت: در این مدت، یک میلیون و 12 هزار  و 794 مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران افزوده شده و تعداد هزار و 325 روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد سال‌های  پس از انقلاب در مقایسه با قبل از انقلاب، به طور متوسط 445 درصد در ساخت شبکه‌های فشار ضعیف و 540 درصد در احداث شبکه‌های فشار متوسط رشد داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، تعداد مشترکان حوزه توزیع برق مازندران را حدود یک میلیون و 170 هزار مشترک برشمرد و گفت: در افزایش تعداد مشترکان نیز 661 درصد رشد داشتیم.

جعفری تصریح کرد: در دهه فجر امسال در مجموعه شرکت توزیع برق مازندران، 86 پروژه با مبلغ ریالی 39 میلیارد و 387 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و 34 هزار و 239 خانوار  و 295 روستا از نعمت پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon