تیم‌های انتخابی هلال‌احمر سیستان و بلوچستان به مسابقات دهه فجر اعزام می‌شوند

تیم‌های انتخابی هلال‌احمر سیستان و بلوچستان به مسابقات دهه فجر اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های انتخابی المپیاد فرهنگی ورزشی هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری دهه فجر اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان پایان یافت.

این مسابقات که با شعار " جوانان ورزشکار، منادیان صلح و دوستی" و با هدف ارتقاء آمادگی جسمانی برای ارائه موثرتر خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه و ایجاد نشاط و شادابی و انگیزه به منظور حفظ و جذب جوانان با توجه به جذابیت مسابقات ورزشی و همچنین  تقویت روحیه جوانمردی در زاهدان برگزار شد که با استقبال گرم و پرشور اعضای جوان سراسر استان مواجه بود.

نتایج برگزاری مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی جوانان هلال‌احمر استان به شرح ذیل است: در رشته مسابقات فوتسال که با حضور 10 تیم برگزار شد، تیم شهرستان زابل به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نایل آمد.

در رشته آمادگی جسمانی ویژه اعضا برادر که در این رشته تیم هلال‌احمر شهرستان هیرمند مقام قهرمانی را کسب کرد.

در رشته شنا و نجات غریق (برادران)، در این رشته منتخبی از اعضا جوانان شهرستان‌ها برای اعزام به مسابقات کشوری برگزیده شده‌اند.

در رشته والیبال (خواهران)، تیم شهرستان زاهدان مقام نخست را به دست آورد.

در رشته آمادگی جسمانی ویژه اعضا خواهر، در این رقابت‌ها، تیم هلال‌احمر شهرستان زابل رتبه اول را به دست آورد.

در رشته شنا و نجات غریق (خواهران)، در این رشته ورزشی که تعداد زیادی از اعضا خواهر تمام شعب شرکت کرده بودند پس از برگزاری مسابقات نفرات اول تا چهارم برای اعزام به رقابتهای کشوری انتخاب شدند.

همچنین تیم‌های انتخابی استان در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری دهه فجر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon