ساختمان دانشکده دندانپزشکی سمنان افتتاح شد


ساختمان دانشکده دندانپزشکی سمنان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: ساختمان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نخستین روز از دهه فجر در سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور استاندار سمنان و مسئولان سمنانی در آغازین روز ایام‌الله دهه فجر در سمنان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: این دانشکده در ساختمان بیمارستان قبلی فاطمیه سمنان تجهیز و افتتاح‌ شده است.

مهدی شادنوش بابیان اینکه برای نوسازی و تجهیز این دانشکده نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: بخش‌های آموزشی، فانتوم، پروتز ثابت و متحرک، عصب‌کشی، آزمایشگاه، کتابخانه و مرکز سرور از بخش‌های این دانشکده است.

وی بابیان اینکه 13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها با همکاری خیرین سلامت و اعتبارات ملی و استانی آماده بهره‌برداری است.

به گفته شادنوش، پنج پروژه در شهرستان سمنان بااعتبار 30 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود که برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی در حوزه سلامت این دانشگاه در دهه فجر بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خاطرنشان کرد: ساختمان و آزمایشگاه سازمان غذا و دارو در سمنان نیز با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، دو هزار و 300 دانشجو در چهار رشته تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 65 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon