دستاوردهای انقلاب، مستضعفان جهان را در مقابله با استکبار مصمم‌تر می‌کند

دستاوردهای انقلاب، مستضعفان جهان را در مقابله با استکبار مصمم‌تر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: امروز چشم امید مستضعفان جهان به دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران است تا با توسل به آن بتوانند باقدرت و صلابت بر ابرقدرت‌های جهان پیروز شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در آئین گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردی مهم ایثارگری میلیون‌ها انسان آزادیخواه و هزاران شهید، جانباز و ایثارگر است.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه امام راحل (ره)، افزود: امروز چشم امید مستضعفان جهان به دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران است تا با توسل به آن بتوانند باقدرت و صلابت بر ابرقدرت‌های جهان فائق آیند.

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد انقلاب اسلامی را نعمتی الهی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید، نعمتی الهی است که باید قدردان آن بود.

ابوالفتحی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از حقوق مسلم انقلاب دانست و عنوان کرد: در این مسیر ادامه راه شهدا و امام راحل (ره)، خدمت صادقانه به مردم و مقابله با دشمنان ایران اسلامی از مهم‌ترین حقوق انقلاب اسلامی است.

وی کسب بصیرت و آگاهی در جامعه را برای آحاد آن امری مسلم و مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تسلط به سلاح بصیرت و آگاهی در جامعه به حضور درصحنه‌های مختلف و حمایت و دفاع از ولایت‌فقیه به‌عنوان ستون خیمه انقلاب می‌انجامد چراکه امروز به همگان ثابت‌شده است دفاع و پشتیبانی از ولایت‌فقیه به‌مثابه دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

‌رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: تلاش مستمر و پیگیر در جهت پیشبرد و توسعه آرمان‌ها و اهداف انقلاب ازجمله حقوقی است که رعایت آن بر عهده همه افراد به‌ویژه قشر تحصیل‌کرده واجب و ضروری است چراکه ره آور قطعی در این میان نصیب کسانی می‌شود که باجان و دل به حمایت از آرمان‌های انقلاب همت گمارند.

ابوالفتحی اظهار داشت: مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد با در اختیار داشتن تیم کاری توانمند می‌کوشد تا در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب و در راستای منویات مقام عظمای ولایت و رهبر حکیم انقلاب تجدید میثاق کند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد با 50 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف، 3500 معلم شاغل، 3500 معلم بازنشسته و 400 آموزشگاه با برگزاری مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و شرکت در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کرده و آن را در صدر برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد با اشاره به درخشش دانش‌آموزان بروجردی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، بیان کرد: درخشش کشتی‌گیر نوجوان بروجردی در مسابقات قهرمانی بین‌المللی بار دیگر زمینه بروز استعدادهای دانش‌آموزان این شهرستان را به همگان اثبات کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon