همایش بانوان انقلابی شهرستان بیجار برگزار شد

همایش بانوان انقلابی شهرستان بیجار برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همایش بانوان انقلابی شهرستان بیجار با محوریت سبک زندگی اسلامی در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، همایش بانوان انقلابی شهرستان بیجار با محوریت سبک زندگی اسلامی در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

بیژن زندیه فرماندار بیجار در این همایش با تبریک آغاز دهه فجر اظهار داشت: بانوان نقش چشمگیری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران تفکر جدیدی را در عرصه مدیریت جهانی عرضه کرد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان تحت سلطه دو ابر قدرت شرق و غرب بود اما پیروزی انقلاب معادلات جهانی را بر هم زد و با استفاده از الگوی الهی توانست نظم نوین جهانی را ایجاد کند.

فرماندار بیجار با اشاره به نقش تاثیر گذار ایران در معادلات جهانی و نظام بین‌المللی، خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی دارای اهمیت بسیاری در معادلات جهانی است که همه اینها به برکت انقلاب و خون پاک شهیدان است که این میراث گرانبها را برای ما به ارمغان آوردند.

وی به حضور فعالانه بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: زنان نقش چشمگیری در سرنگونی رژیم طاغوت داشتند چرا که همواره حامی فرزندان و همسران خود در تظاهرات دوران انقلاب بودند.

زندیه با بیان اینکه شیر زنان انقلابی با حضور مستمر خود پیروزی‌های بسیاری را در تاریخ انقلاب رقم زدند، تصریح کرد: امروز جنگ دشمن با ایران ادامه دارد اما شکل و غالب دشمنی‌اش با ملت تغییر یافته است.

وی گفت: رسالت بانوان مسلمان در مقابله با خنثی کردن اهداف شوم دشمنان به مراتب پیچیده تر و سنگین‌تر از گذشته است چرا که دشمن به اشکال مختلف در صدد خارج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از مسیر اصلی خود است.

فرماندار بیجار داشتن روحیه ولایت‌مداری و پیروی از مکتب عاشورا را از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: دشمن به تاثیر این 2 اصل در پیروزی‌های حاصل شده مردم در ادوار مختلف پی برده است و با نشانه گرفتن ارزش‌ها و تفکر بسیجی در صدد کمرنگ کردن دین و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی و برنام‌ های مستهجن ماهواره بزرگترین لطمات را بر پیکر خانواده‌ها وارد می‌آورد، گفت: فاصله گرفتن از ارزش ها و ضعف در انجام فرائض دینی سبب نزدیکتر شدن دشمنان به اهدافشان می‌شود.

زندیه با تاکید بر نقش ویژه بانوان در راستای منحل کردن نقشه‌های شوم دشمنان، تصریح کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای با روش‌های جذاب و فریبنده سعی در رسوخ به افکار مردم و تغییر آن دارند و باید با هوشیاری بیشتر مانع از تحقق اهداف دشمنان شد.

وی به رشد چشمگیر آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و ساخت سریال‌های مستهجن در پی از هم پاشیدن شیرازه خانواده‌هاست که این امر نیازمند توجه بیش از پیش به ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده است.

در پایان این مراسم از بانوان فعال انقلابی بیجار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon