کارگاه‌های تولیدی در دهیاری‌های قزوین راه‌اندازی شد


کارگاه‌های تولیدی در دهیاری‌های قزوین راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: ۲۳ شرکت تعاونی دهیاری‌ها در استان وجود دارد که بیش از ۹ شرکت تعاونی فعالیت‌های زیادی در زمینه اقتصادی و کشاورزی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم حبیبی انبوهی ظهر امروز در جلسه با مدیران شرکت‌های تعاونی دهیاران برتر که در سالن جلسات امور شهری استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی که اسفند ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های تعاونی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، اقتصادی و غیره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 23 شرکت تعاونی دهیاری‌ها در استان وجود دارد که بیش از 9 شرکت تعاونی فعالیت‌های زیادی در زمینه اقتصادی و کشاورزی انجام داده‌اند و کارگاه‌های تولیدی در حوزه‌های کاری خود راه‌اندازی کردند.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: یکی از طرح‌های اجرایی در روستاها، اعطای تسهیلات به طرح‌های تولیدی و خدماتی، کشاورزی، اقتصادی و در مجموع طرح‌های اشتغال‌زای اقتصادی است.

وی افزود: روستاییان به طور گروهی و فردی می‌توانند طرح‌های تولیدی و اقتصادی خود را ارائه داده و سه برابر سرمایه خود، تسهیلات با نرخ بهره 4 درصد دریافت کنند و با اجرای طر‌ح‌های تولیدی خود سبب رونق اقتصاد و اشتغالزایی در جامعه و به ویژه در روستاها شوند.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین با اشاره به دومین حضور استان قزوین در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی خاطرنشان کرد: درسال 91 که استان قزوین برای نخستین بار در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی حضور داشت توانست رتبه‌ برگزیده‌ای کسب کرد که امیدواریم امسال نیز با تلاش و مساعدت دستگاه‌های ذیربط نقش درخشش خوبی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon