وزارت علوم در حال برنامه‌ریزی برای مبادله استاد است

وزارت علوم در حال برنامه‌ریزی برای مبادله استاد است

خبرگزاری تسنیم: وزیر علوم گفت: وزارت علوم در حال برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌هایی مانند مبادله استاد، تقویت فرصت‌های مطالعاتی، انجام پژوهش‌های مشترک، انتقال تکنولوژی و تأسیس مراکز پژوهشی و آموزشی مشترک است.

به گزارش گروه دانشگاه  خبرگزاری تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست تخصصی مدیران حراست پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و سازمان‌های وابسته بر رعایت شأن مخاطبان اعم از استاد و دانشجو تأکید کرد.

وی در این نشست، با اشاره به برنامه‌های دولت و وزارت علوم در تقویت ارتباطات بین المللی اظهار داشت: وزارت علوم در حال برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌هایی مانند مبادله استاد، تقویت فرصت‌های مطالعاتی، انجام پژوهش‌های مشترک، انتقال تکنولوژی و تأسیس مراکز پژوهشی و آموزشی مشترک است و نظارت بر انجام مطلوب این امور، به عهده مجموعه شما گذاشته شده است.

وزیر علوم افزود: در جذب نیروی انسانی، نقطه مطلوب، سنجش اهلیت، تعهد و امانت داری افراد در عین سرعت و دقت و رعایت شأن آنهاست و من بر این باورم که شما با توجه به تجارب خود از عهده این کار برمی‌آیید.

فرهادی تأکید کرد: جهت‌گیری اصلی و قطعی وزارت علوم، حرکت به سوی توسعه شرکت‌های دانش بنیان است و ما بسیار جدی هستیم تا فرآیند تبدیل ایده به محصول را در پارک‌های علم و فناوری سرعت بخشیم و در این زمینه پتانسیل‌های خوبی هم داریم.

وی همچنین از مدیران حراست پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری خواست در حفظ اطلاعات و مستندات علمی کشور، همچنان هوشیار و مراقب باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon