عکس سلفی عنایتی با تماشاگران و درخواست قلعه‌نویی از بازیکنان

عکس سلفی عنایتی با تماشاگران و درخواست قلعه‌نویی از بازیکنان

خبرگزاری تسنیم: تماشاگران استقلال با مهاجم تیمشان عکس سلفی گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز چهارشنبه مقابل سایپای کرج ساعت 15:45 امروز (یکشنبه) در شرایطی در کمپ این باشگاه برگزار شدکه قرار بود ساعت 15:30 آغاز شود.

* هنگامی که بازیکنان پیش از آغاز تمرین به صورت انفرادی مشغول گرم کردن خود بودند محمود فکری با حنیف عمران‌زاده و محسن فروزان صحبت کرد.

* چند نفر از هواداران استقلال سمت رضا عنایتی رفتند و با او عکس سلفی گرفتند.

* آرش برهانی با 10 دقیقه‌ تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد. مهاجم استقلال پیش از شرکت در تمرین در یک موسسه خیریه حضور پیدا کرده بود.

* تمرین استقلال با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی آغاز شد. سرمربی استقلال به مدت 10 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد و به آنها گفت: یکی از بازی‌های مهم خودمان را بردیم و از همه شما به خاطر زحمتی که کشیدید تشکر می‌کنم. درست است که بازی مهمی را پشت سر گذاشتیم اما هنوز کار زیادی داریم و اگر بخواهیم در باد این پیروزی بخوابیم با مشکل مواجه می‌شویم. 

وی افزود: از شما می‌خواهم با جدیت به ادامه مسابقات فکر کنید و بدانید که مردم از شما انتظار دارند. 

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در کمپ نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند و در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش علیه امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کردند. 

* هرایر مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال مانند روز گذشته به تمرین اختصاصی پرداخت. مگویان لباس متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان داشت و با لباس‌هایی تمرین می‌کرد که چند ماه گذشته به او داده شده بود. 

* مرتضی کاظمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون میهمان تمرین آبی‌پوشان بود که مورد استقبال امیر قلعه‌نویی و کادرفنی قرار گرفت. این بازیگر که با لباس تیم ذوب‌آهن وارد کمپ شده بود، دقایقی با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

* احمد نعمت‌اللهی بازیکن فصل گذشته استقلال که امسال نتوانست به دلیل مشکل سربازی در تیمی بازی کند و از تیم صبای قم جدا شد به کمپ آمده بود تا مشکلش را با امیر قلعه‌نویی در میان بگذارد.

* باد شدیدی در کمپ می‌وزید و این مسئله کار را برای آبی‌پوشان سخت کرده بود.

* یک دروازه‌بان جوان و قدبلند با لباس تیم ملی آلمان در تمرین حضور داشت و در کنار سایر دروازه‌بانان استقلال به تمرین پرداخت.

* با توجه به فاصله کم بازی استقلال مقابل سایپا تمرینات امروز به نسبت هفته گذشته سبک‌تر بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon