کتب به نشر با ۱۵ درصد تخفیف در دهه فجر ارائه می‌شود

کتب به نشر با 15 درصد تخفیف در دهه فجر ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: کتب به نشر با ۱۵ درصد تخفیف در دهه فجر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی به نشر، جواد محمدزاده مقدم اظهار داشت: این تخفیف از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه سال جاری به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، برای متقاضیان با گروه‌های سنی و نیازهای مطالعاتی مختلف جهت خرید کتاب، محصولات فرهنگی و نوشت افزار از فروشگاه‌های این انتشارات در سطح شهر مشهد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت کلیه کتاب‌های ادعیه و قرآن با 10 درصد تخفیف عرضه می‌شود، ادامه داد: در مجموعه «به نشر» قرآن، مفاتیح الجنان، منتخب ادعیه و سایر کتاب‌های دعا در قطع‌های مختلفی به تولید رسیده است.

محمدزاده مقدم خاطرنشان کرد: در این عرضه محصولات با تخفیف به مناسب دهه فجر، تمامی محصولات فرهنگی، نوشت افزارها و سایر کالاهایی که در فروشگاه‌های « به نشر» به فروش می‌رسد، نیز با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی همچنین با بیان اینکه تمامی کتاب‌های به نشر با موضوعات مختلف در این مدت 10 روز با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این فروشگاه‌ها برای گروه‌های سنی مختلف شامل خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در زمینه‌های مختلف دین و معارف اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی، پزشکی، هنر، تربیت بدنی و سرگرمی کتاب موجود است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه فروشگاه‌های دوازده گانه عرضه کننده تخفیف 15 درصدی به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهر مشهد آماده ارائه خدمت به علاقه مندان هستند، خاطر نشان کرد: علاقه مندان به مشاهده لیست کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon