وضعیت مبهم اخلاقی، عبدولی و نوروزی برای حضور در جام جهانی

وضعیت مبهم اخلاقی، عبدولی و نوروزی برای حضور در جام جهانی

خبرگزاری تسنیم: وضعیت حضور برخی از فرنگی‌کاران در جام جهانی همچنان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که 16 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران باقی مانده، همچنان تکلیف حضور برخی از ستاره‌های تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات مشخص نیست.

روز گذشته (یک‌شنبه) احد پازاج با اعلام ترکیب 10 نفره تیم ملی برای این مسابقات تا حدودی اسکلت اصلی تیم ملی را مشخص کرد اما همچنان ابهاماتی در برخی از اوزان وجود دارد. در وزن نخست نخستین ابهام به وجود آمده است و در حالی که نام حمید سوریان برده شده، هنوز مشخص نیست که نابغه کشتی فرنگی حاضر به شرکت در این رقابت‌ها خواهد شد یا خیر؟

امید نوروزی دیگر فرنگی‌کار کشورمان است که در وزن 66 کیلوگرم هنوز تعیین تکلیف نکرده که در جام جهانی روی تشک خواهد رفت یا خیر؟ وی در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده بود که در جام جهانی کشتی نخواهد گرفت.

سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان سومین کشتی‌گیری است که هنوز مشخص نیست که در جام جهانی روی تشک می‌رود یا نه. عبدولی در گفت‌و‌گو با تسنیم اعلام کرد که راهی اردو می‌شود اما روز گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر منتفی شدن حضور وی شنیده شده است. البته اولتیماتومی که حسن بابک به عبدولی داده شاید عاملی باشد تا وی راهی مسابقات جام جهانی شود.

حبیب اخلاقی دیگر فرنگی‌کار کشورمان است که گویا به کلی قید حضور در جام جهانی را زده است. اخلاقی که قصد دارد از این پس در وزن 85 کیلوگرم کشتی بگیرد با مخالفت کادر فنی روبرو شده است و به همین دلیل ترجیح داده تا در وزن 80 کیلوگرم کشتی نگیرد. از سوی دیگر کادر فنی مجتبی کریم‌فر را در وزن 85 کیلوگرم در ترکیب دارد و وزن 80 کیلوگرم نیز به کلی خالی از کشتی‌گیر ششدانگ است با این حال اخلاقی هنوز زیر بار کشتی‌ گرفتن در وزن پایین‌تر و زیر بار وزن کم کردن نرفته است.

در سایر اوزان تکلیف تیم ملی مشخص است و باید منتظر ماند و دید که در صورت عدم حضور این نفرات در جام جهانی با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند روسیه و آذربایجان تیم ایران چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؟

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon