اشتروتمان بازی‌های باقی‌مانده فصل را از دست داد

اشتروتمان بازی‌های باقی‌مانده فصل را از دست داد

خبرگزاری تسنیم: هافبک ۲۴ ساله تیم فوتبال رم به دلیل مصدومیت بازی‌های باقی‌مانده فصل ۱۵-۲۰۱۴ را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین اشتروتمان، هافبک هلندی رم در تساوی یک بر یک این تیم در خانه فیورنتینا در هفته بیستم سری A ایتالیا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد در دقیقه 34 جای خود را میرالم پیانیچ داد. در حالی که پس از بازی فیورنتینا خود این بازیکن و سرمربی فرانسوی جالوروسی عنوان کردند که این مصدومیت جدی به نظر نمی‌آید ولی عمل جراحی بر روی اشتروتمان چیزی دیگری نشان داد.

رودی گارسیا، سرمربی رم با اشاره به اینکه هافبک هلندی‌اش بازی‌های باقی‌مانده فصل جاری را از دست داد، به خبرنگاران گفت: از دست دادن اشتروتمان آن هم پس از رهایی وی از بند مصدومیت برای ما یک فاجعه است. فصل برای کوین به پایان رسید.

باشگاه رم همچنین با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود در خصوص وضعیت خوان ایتوربه، مهاجم آرژانتینی‌اش که در بازی با امپولی دچار آسیب‌دیدیگی شد، اعلام کرد: آزمایش‌های صبح امروز (یک‌شنبه) نشان داد که ایتوربه از ناحیه رباط جانبی زانویش دچار آسیب‌دیدگی شده است. همچنین وی از ناحیه مچ پای راست خود درد دارد و درمان‌ها بر روی پای او آغاز شده است.

هنوز باشگاه رم میزان دوری ایتوریه از میادین را تخمین نزده است ولی گفته می‌شود وی هم شاید تا پایان فصل 15-2014 قادر به همراهی جالوروسی نباشد.

شاگردان رودی گارسیا در حال حاضر با 43 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی سری A جای دارند و با یوونتوس صدرنشین 6 امتیاز اختلاف دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon