بیش از ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در لامرد پرداخت شد


بیش از 600 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در لامرد پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد گفت: امسال بیش از ۶۷۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان واگذار شده است.

سرهنگ عبدالله آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لامرد، با بیان اینکه سپاه لامرد در بحث اقتصاد مقاومتی برای 70 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است اظهار داشت: امسال بیش از 676 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش‌های احداث گلخانه‌های داربستی، پرورش بلدرچین، شترمرغ، پرورش گاوهای شیری و گوشتی، پرورش قارچ به متقاضیان واگذارشده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لامرد در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی رتبه نخست در بین شهرستان‌های استان دارد.

فرمانده سپاه لامرد اظهار داشت: امسال بیش از 1500 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه شهرستان در قالب 4 هزار و 750 نفر روز اردوی جهادی به 110 روستا اعزام‌شده‌اند.

وی گفت: سپاه لامرد در طول 3 سال گذشته 7 سالن ورزشی بااعتبار بیش از یک میلیارد تومان احداث و راه‌اندازی کرده است و در این زمینه جزء سه ناحیه نخست استان است.

سرهنگ آزاد در مورد اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان لامرد نیز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 3 پروژه محرومیت‌زدایی با هزینه‌ای بیش از 43 میلیون تومان در این شهرستان اجراشده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد عنوان کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی همه ساله ده‌ها برنامه فرهنگی، نشست‌های روشنگری و اردوهای آموزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر نشست‌های روشنگری در جوانان افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 11 نشست روشنگری با موضوع‌های مختلف ازجمله آسیب‌های ماهواره، بشقاب‌های سمی و غیره با حضور سخنرانان کشوری در سطح شهرستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد بابیان اینکه در حاشیه این نشست‌ها نمایشگاه‌های مختلف در مورد حجاب و عفاف و ماهواره برگزار شد تصریح کرد: خروجی این نشست‌ها و نمایشگاه‌ها نیز تحویل اختیاری 150 دستگاه ماهواره توسط مردم این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: 17 بهمن امسال دانش‌آموزان دختر شهرستان در قالب 4 کاروان به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.

سرهنگ آزاد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 21 یادواره شهدا با حضور سخنرانان و مداحان استانی و کشوری توسط سپاه در لامرد برگزار شده و در نیمه اول اسفندماه نیز یادواره شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه لامرد در مورد برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه غربت حدیث فاطمه (س) در این شهرستان گفت: مکان برگزاری این نمایشگاه تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه همکاری در تدوین و چاپ کتاب‌های مختلف ازجمله وصیت‌نامه شهدا از دیگر فعالیت‌های فرهنگی سپاه است از تشکیل ستاد تجلیل از رزمندگان در شهرستان لامرد خبر داد و افزود: این ستاد به‌منظور تجلیل از تلاشگران هشت سال دفاع مقدس تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon