آغاز به کار فراکسیون «صنایع دستی» در مجلس شورای اسلامی

آغاز به کار فراکسیون «صنایع دستی» در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فراکسیون «صنایع دستی» با هدف حمایت از این بخش با حضور تعداد کثیری از نمایندگان آغاز به کار خواهد کرد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز به کار فراکسیون صنایع دستی در مجلس خبر داد و گفت: مقدرات راه‌اندازی فراکسیون "صنایع دستی" فراهم شده و از روز گذشته به صورت رسمی کار خود با انتخابات هیئت رئیسه را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: حمایت از صنایع دستی و فعالان این حوزه از اهداف اصلی تشکیل این فراکسیون است و قصد داریم در این فراکسیون از تمامی رشته‌های صنایع دستی به ویژه صنعت فرش را حمایت کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس صنعت فرش را از مهم ترین صنایع دستی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: می‌خواهیم از طریق تشکیل این فراکسیون حمایت‌های لازم در خصوص صادرات مجدد و گسترده فرش را از تولیدکنندگان به عمل آوریم.

سعیدی اضافه کرد: بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس خواستار عضویت در این فراکسیون شده‌اند، این فراکسیون می‌تواند از یک طرف در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارد  و از طرفی دیگر نیز کمک‌دهنده به دولت در عرصه صنایع دستی به خصوص حوزه فرش باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon