سجادی: اعتراض به مبالغ پاداش‌ها از ارزش کار مربیان کم می‌کند

سجادی: اعتراض به مبالغ پاداش‌ها از ارزش کار مربیان کم می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتراض مربیان به مبالغ پاداش‌ها از ارزش کار آنها کم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی درباره گلایه و انتقاد برخی مربیان حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون نسبت به کم بودن جوایزشان گفت: اصل این کار که از ورزشکاران و مربیان تقدیر به عمل آید خوب است اما اینکه بخواهیم آن را اندازه‌گیری کنیم، درست نیست. اندازه‌ها متفاوت است و به همین دلیل است که می‌گویم این کار درست نیست.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اینکه بخواهند جایزه‌ها را پس بدهند خوب نیست و از ارزش کاری که کرده‌اند کم می‌کند. این هدیه‌ها علاوه بر پولی است که ورزشکاران و مربیان می‌گیرند. آنها حقوق می‌گیرند و در کنارش پاداش‌هایی که یکسان بوده از طرف وزارت ورزش و جوانان به آنها داده شده است. معمولا اینگونه است که وقتی کسی هدیه می‌گیرد از فرد هدیه‌دهنده تشکر می‌کند.

سجادی تصریح کرد: پاداش‌ها براساس ضوابط داده شده و بهتر است با اینگونه کارها اجر معنوی آن را پایین نیاورند. البته این را هم بگویم که ما هنوز شروع به دادن جوایز نکرده‌ایم. قرار است رشته‌های ورزشی از فردا با برنامه‌ ریزی انجام شده ظرف مدت 20 روز جوایز خود را دریافت کنند.

 وی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها اظهار داشت: ارزیابی عملکردها با فدراسیون‌ها است و ما هم نظارت می‌کنیم اما دخالت نمی‌کنیم. با این حال از نظر ما تیم ملی خوب بود و در حد خودش تلاش کرد و کم نگذاشت. در بازی با عراق هم داوری تاثیرگذار بود.

سجادی درباره اینکه مهرداد پولادی به ایران برنگشته و اینکه وزارت ورزش پیگیر حضور این بازیکن در استرالیا بود، گفت: مراجع ذی‌صلاح تصمیم گرفتند پولادی به جام ملت‌ها برود که آن هم برای کمک به تیم ملی بود. ما برای حضور این بازیکن در استرالیا درخواست کردیم اما نگفتیم و درخواست نکردیم که او به بی‌قانونی‌اش ادامه دهد. پولادی و تمام ورزشکاران باید از قانون تبعیت کنند.

 معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره شرایط پرسپولیس پس از زندانی شدن حمید رضا سیاسی خاطرنشان کرد: مشکلی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس توسط نایب رئیس هیئت مدیره (طاهری) اداره می‌شود.

سجادی با تاکید بر عزم وزارت ورزش بر برخورد با فساد گفت: عزم‌ ما برای برخورد با ناپاکی و فساد جزم است. ورزش پاک و اجرای قانون در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد. در هر محیطی ممکن است تخلف رخ دهد اما به نظر من بیشتر محیط‌های ورزشی ما خوب است.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد که واگذاری پرسپولیس و استقلال تصویب شده و سازمان خصوصی با قیمت‌گذاری روی این دو باشگاه مراحل کار را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon