حضور پررنگ نوسان‌گیران در بورس

حضور پررنگ نوسان‌گیران در بورس

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازاری که در آن خریدار نباشد، فروشنده ها و نوسان‌گیران حضور پررنگتری خواهند داشت.

محمد قصری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که بازاری که در آن خریدار نباشد، فروشنده ها و نوسان‌گیران حضور پررنگتری خواهند داشت گفت: شرایط کنونی بازار سهام موجب حضور پررنگ نوسان‌گیران در بورس شده است که به دنبال شناسایی سود برای خود هستند.
این کارشناس بازار سرمایه با بیان این که وجود نوسان‌گیرها در بازار همیشه به ضرر بورس نیست افزود: حضور این دسته از سهامداران در بورس به نقدشوندگی سهام نیز کمک می کند.
وی اضافه کرد: در مجموع حجم و ارزش معاملات بازار در این روزها پایین است و نشان از بی اعتمادی معامله گران به بورس دارد.
این کارشناس بازار سهام با اشاره به این که در حال حاضر بازار چشم انتظار پیش بینی شرکتها از بودجه سال 94 است گفت: با توجه به این که قیمت جهانی نفت و برخی کالاها در سالجاری با کاهش مواجه بوده بنظر می رسد شرکتها بودجه سال آینده خود را محتاطانه ببندند و ارائه دهند.
وی افزود: همچنین از یک سو کاهش قیمت نفت و کالاها در سطح جهانی بر عملکرد 12 ماهه برخی شرکتها اثر منفی دارد و از سوی دیگر قیمت سهام در شرایط کنونی از این موضوع متاثر بوده و افت خود را کرده است که بر این اساس بنظر نمی رسد در هفته های آینده شاهد ریزش بیش از حد قیمتها تحت تاثیر گزاراشات 12 ماهه نباشیم.
این کارشناس بازار سرمایه در پایان اظهار امیداوری کرد: با افزایش قیمت نفت و نیز کاهش سود سپرده بانکی و در پی آن پایین آمدن تسهیلات اعطایی به بنگاههای تولیدی شاهد رونق بیش از پیش بازار سرمایه در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه