مانچینی: در ایتالیا همه فقط به نتیجه بازی توجه دارند

مانچینی: در ایتالیا همه فقط به نتیجه بازی توجه دارند

خبرگزاری تسنیم: با وجود شکست اینتر در خانه ساسولو، سرمربی نراتزوری از شیوه بازی مردان خود حمایت و تأکید کرد که درک آنها از فوتبال درست است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر بیست‌ویکمین بازی خود در فصل جاری سری A را با قبول شکست 3 بر یک در خانه ساسولو پشت سر گذاشت تا داستان فصل پر فرازونشیب نراتزوری همچنان ادامه داشته باشد.

با قبول این شکست اینتر 26 امتیازی ماند و به رده سیزدهم جدول سقوط کرد اما با این حال روبرتو مانچینی معتقد است مردانش مسیر اشتباهی را انتخاب نکرده‌اند. او در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: تیمم خوب ظاهر شد و در همان ابتدای کار دو موقعیت خوب داشتیم اما این ساسولو بود که در اولین موقعیتش به گل رسید. فکر می‌کنم که ما در برخی مواقع مرتکب اشتباهاتی شدیم اما در 20 دقیقه اول بازی همانطور که باید بازی کردیم. در حال حاضر اوضاع برای ما بد پیش می‌رود اما درک اینتر از فوتبال درست است. البته ما نباید به حریفان خود آنقدر فضا بدهیم تا فرصت هدف‌گیری دقیق برای شوت‌های خود را به دست آورند.

مانچینی افزود: فکر می‌کنم که ما برای بستن فضاها و پرس ساسولو ضعیف عمل کردیم. متأسفانه در ایتالیا تنها چیزی که همه به آن توجه دارند، نتیجه بازی است و به همین دلیل امیدواریم که به زودی در این فاز پیشرفت کنیم.

بازی اینتر - ساسولو یک بازی پربرخورد بود که دو بازیکن از دو تیم اخراج شدند و پس از به صدا درآمدن سوت پایان دو بازیکن اینتر، مائورو ایکاردی و فردی گوارین با هواداران و لیدرهای اینتر وارد یک مشاجره لفظی شدید شدند. در پایان بازیکنان پیراهن‌های خود را به سمت تماشاگران اینتر پرتاب کردند که بسیاری از آنها این پیراهن‌ها را به سمت مردان مانچو پرتاب کردند و برگردانند و این اتفاق عصبانیت بازیکنان اینتر را در پی داشت.

مانچینی در این باره گفت: بدون شک برخی‌‌‌ها از نظر روانی شکننده‌تر هستند و به محض روبه‌رو شدن با مشکلات همه چیز را منفی می‌بینند. با این حال ما مطلقاً سزاوار شکست در این بازی و همچنین بازی قبلی برابر تورینو نبودیم. بازیکنان ما برای کسب پیروزی آمده بودند و طبیعی است که بدشانسی آنها از جمله توپ‌هایی که به تیرک زدند، روی اعتمادبه‌نفس‌شان تأثیر بگذارد. فکر می‌کنم همین موضوع بتواند تنش‌های پایان بازی را هم توجیه کند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon