ایجاد صنایع تبدیلی در پارس‌آباد حمایت می‌شود

ایجاد صنایع تبدیلی در پارس‌آباد حمایت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: برای ایجاد طرح‌های صنایع تبدیلی در شهرستان پارس‌آباد حمایت‌های لازم بدون محدودیت مالی در شهرستان پارس‌آباد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر نصیری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پار‌س‌آباد اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد استعدادهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی، تولیدی، دامداری و طبیعی دارد که باید برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها پیگیری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم توسعه و آبادانی را در این شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به استعداد بالای شهرستان در بخش‌های مختلف در مورد حمایت از سرمایه‌گذارانی که در راستای محقق شدن اقتصاد مقاومتی نسبت به احیای کارخانجات تعطیل و  ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدلی اقدام کنند، محدودیت مالی وجود ندارد و در این زمینه سرمایه‌گذاران می‌توانند با ارائه طرح‌های خود و داشتن توجیه لازم اقدام به آغاز فعالیت در این حوزه کنند.

نصیری تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده  باید دقیق و با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و با اطلاعات کافی در راستای ایجاد اشتغال و بالا بردن راندمان تولید باشد تا بتواند گامی در راستای رفع مشکلات بیکاری در منطقه برداشته و توسعه پایدار شهرستان را به دنبال رقم زده و در این زمینه جلب موافقت کرده و به فعالیت بپردازد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: بدیهی است طرح‌هایی که نتوانند از توجیه لازم برخوردار بوده و اشتغالزایی و تولید نداشته باشند با نظرات کارشناسی و پس از بررسی‌های لازم مورد قبول قرار نمی‌گیرند چرا که آغاز فعالیت این طرح ها سبب می‌شود تا به دلیل مشکلات مختلف دوباره به حالت راکد و تعطیلی در آیند.

وی با بیان اینکه زمینه و زیرساخت لازم برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم است، گفت: در راستای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران ما حمایت خود را به صورت همه‌جانبه از آنها انجام می‌دهیم تا شاهد توسعه و عمران در این شهرستان باشیم چرا که لازمه توسعه جلب و جذب سرمایه‌گذار است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در همین راستا طرح احیای کارخانه پنبه پاک‌کنی در اصلاندوز که بیش از 10 سال به‌صورت راکد رها شده بود با سرمایه‌گذاری به ارزش 50 میلیارد ریال با بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده فعالیت خود را از سر گرفته و اقدام به فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon