غفور: در پلی آف، نمایش‌ بی‌نظیری از ما خواهید دید

غفور: در پلی آف، نمایش‌ بی‌نظیری از ما خواهید دید

خبرگزاری تسنیم: بازیکن ملی‌پوش تیم متین ورامین گفت: پیروزی در پلی آف برای ما خیلی مهم‌تر است و مطمئن باشید در این مرحله نمایش‌ بی‌نظیری از ما خواهید دید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر غفور، شکست تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل نوین کشاورز را از روی نیمکت تماشا کرد. او در مورد مصدومیتش اظهار داشت: حضور تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال و سایر میادین بین المللی کمی برای بازیکنان ملی‌پوش سخت بود. انجام 2 بازی در هفته‌ و مسافرت‌های متوالی به ملی‌پوشان فشار زیادی وارد کرد. البته در این مصدومیت‌ها نباید فقط فدراسیون را مقصر دانست و کم‌کاری ما هم مطرح است. برنامه مسابقات طوری بود که فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد. ما 40 روز خارج از کشور و مرتب در حال تمرین و بازی بودیم.

بازیکن تیم متین ورامین در مورد استفاده از مُسکن برای بازی تصریح کرد: به هیچ وجه چنین کاری انجام ندادم. ما پزشک خوبی در تیم ملی داریم که به دقت مراقب سلامتی و مصدومیت بازیکنان است. اگر هم می‌بینید که برخی ملی‌پوشان آسیب‌دیده هستند به خاطر فشار فوق العاده زیادی است که در مسابقات بین المللی به ما وارد شد. خوشبختانه برنامه‌ریزی لیگ برتر طوری است که فرصت ریکاوری برای بازیکنان ملی‌پوشی که در فصل مسابقات دچار مصدومیت شده‌اند وجود دارد.

امیر غفور در مورد علت شکست متین ورامین مقابل نوین کشاورز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم تیم ما بی‌انگیزه بود ولی حضور ما در مرحله پلی آف قطعی شده و از طرفی اگر این بازی را 3 بر صفر می‌بردیم، احتمال داشت که شهرداری ارومیه بتواند وزارت دفاع را شکست دهد. به همین خاطر بازیکنان با صد در صد توان خود بازی نکردند. تمرکز همه ما روی مرحله پلی آف است و من هم امیدوارم در آغاز این مرحله با تمام توان در خدمت تیم متین باشم.

پیروزی در پلی آف برای ما خیلی مهم‌تر است. مطمئن باشید در این مرحله نمایش‌ بی‌نظیری از ما خواهید دید.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon