طرح نظام جامع آموزشی خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد

طرح نظام جامع آموزشی خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: طرح نظام جامع آموزشی خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید جوادرضوی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه آرین شهر اظهارداشت: نظارت های همیشگی مردم باعث کاهش خطاها شده و کیفیت خدمات دهی را افزایش داده است.

وی با اشاره به حدود 200 سرفصل و زیرسرفصل کاری امدادافزود: با توجه به گستردگی حوزه های فعالیتی، هر چه بیشتر از مشارکت و نظردهی مردم و مسئولان بهره مند شویم، به طبع سطح خدمات دهی ما هم بهتر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به خدمات رسانی ویژه به خانواده محرومان جامعه اظهار داشت: بنا به رسالتی که بر عهده گرفته ایم، فقر در هر کجا به وجود آید، وظیفه ماست که برای رفع آن اقدام کنیم، اما فقرزدایی باید اولویت همه مسئولان باشد.

رضوی گفت: این نهاد با داشتن جامعه هدفی در تمام سطوح سنی، وظایف خطیری را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی 5 مجتمع شبانه روزی توسط این نهاد در شهرستان های استان افزود: با راه اندازی این مجتمع ها زمینه تحصیل راحت و بی دغدغه مددجویان دانش آموز  فراهم شده و 2 مرکز دیگر در شهرستان های نهبندان و قاین در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهارداشت:  این نهاد در طرح جامع نظام آموزش خانواده، برای کسب اطلاع کامل درخصوص وضعیت زندگی و نیازهای بیش از 10 هزار خانواده مددجوی خود، مراجعه خانه به خانه داشته است.

رضوی ، راه اندازی مرکز نیکوکاری آرین شهر را اقدام مثبتی در راستای کمک رسانی مستقیم و سریع به نیازمندان عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار جمعیتی افراد تحت پوشش  این نهاد در بخش سده احداث نمایندگی مقدور نبود اما با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، خدمات دهی به محرومان منطقه راحت تر شده است.

وی تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات این مرکز نیکوکاری و افزایش کیفیت برنامه ها، همراهی بیشتر امام جمعه، مسئولان و  مردم را می طلبد.

امام جمعه آرین شهر نیزگفت:کمیته امداد یکی را از نهادهای ارزشی نظام  بوده که توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن فرح بخش اخلاص مسئولان و پرسنل این نهاد را شرط اصلی موفقیت در کارها دانست و اظهارداشت: هر اقدامی که با اخلاص توأم شود، بی شک با پیشرفت مشهودی همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارائه کمک های معنوی در کنار خدمات مادی باید به طور ویژه در این مجموعه دنبال شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon