فروش ویژه محصولات و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی

فروش ویژه محصولات و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه با وجود افزایش قیمت دلار و تعرفه واردات لوازم خانگی قیمت این کالاها افزایش نداشته است، گفت: لوازم خانگی چه در بخش داخلی و خارجی به وفور در فروشگاه‌ها وجود دارد.

محمد طحان پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شرکت‌های تولیدی و واردکننده لوازم خانگی برای تشویق مردم به خرید، اقدام به ارائه جوایز و تخفیفات ویژه‌ای نموده اند، اظهار داشت: این شرکت‌ها که بیشتر خارجی هستند طبق قانون مجوز فروش ویژه محصولات خود را طی درخواستی از اتحادیه دریافت کرده‌اند. البته اتحادیه لوازم خانگی پیش از صدور مجوز فروش‌، لیست کالاهای آنها را بررسی کامل کرده است.

وی با بیان اینکه تخفیف شرکت‌های مذکور 5 تا 10 درصد آن هم با گارانتی‌های معتبر و خدمات پس از فروش است، افزود: این روزها بازار خرید و فروش لوازم خانگی رونق گرفته است به همین دلیل از مردم می خواهیم چنانچه تمایل دارند نسبت به خرید کالاهای مورد نظر خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اضافه کرد: با وجود افزایش قیمت دلار و تعرفه واردات لوازم خانگی باید بگویم در سطح بازار این کالاها هیچ افزایش قیمتی را شاهد نبوده‌اند.

طحان پور با اعلام اینکه لوازم خانگی چه در بخش داخلی و خارجی به وفور در فروشگاه ها وجود دارد، اظهارداشت: با توجه به اینکه عمر مفید لوازم خانگی بین 7 تا 12 سال است توصیه می‌کنم مردم اجناس درجه ایرانی را خرید کنند. زیرا کیفیت کالاهای درجه یک ایرانی در مقابل اجناس وارداتی بسیار بالا و قابل رقابت با آنها است.

وی با تأکید براینکه ایرانی باید کالای خوب ایرانی را خریداری کند، گفت: به مردم توصیه می کنم هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهند نوع کالا خریداری شده را به همراه شرکت تولیدکننده و شرکت ارائه کننده گارانتی را درج نمایند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه