مناظره‌های تلویزیونی نقاط ضعف و قوت هر کاندیدا را مشخص می‌کند

مناظره‌های تلویزیونی نقاط ضعف و قوت هر کاندیدا را مشخص می‌کند

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به مناظره‌های تلویزیونی، اظهار داشت: مناظره‌های تلویزیونی نقاط ضعف و قوت هر کاندیدا را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، سعیدجلیلی کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم، در جلسه‌ای که ظهر امروز با نخبگان و اساتید دانشگاه در حوزه فناوری و صنایع دانش‌بنیان داشت، در خصوص برگزاری مناظره‌ها بین کاندیداهای انتخابات، اظهار داشت: مناظره‌ها ظرفیت بسیار خوبی است تا مردم بتوانند با دیدگاه‌ها و نقاط ضعف و قوت و قدرت استدلال کاندیداها آشنا شوند و کار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: اگر منطقی برای برنامه‌هایمان داریم، باید بتوانیم این منطق و رویکرد را به خوبی بیان کنیم و برای مردم اقناع کننده باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: هرکسی که می‌خواهد در این عرصه وارد شود، باید درعرصه‌های مختلف صحبت کند و با توجه به اینکه کسی نمی‌تواند ادعا کند که در همه عرصه‌ها تخصص‌های لازم را دارد و می‌تواند به تنهایی تصمیم‌گیری کند، پس حتما باید مشورت کند و از دیدگاه‌های مختلف مطلع باشد تا تصمیم‌گیری شود، البته با نگاه به رویکردی که هر فرد دارد و دیدگاه‌های بنده همان‌طور که قبلا ذکر کردم 4 محور را تبیین کردم و سعی می‌کنم تاجایی‌که امکان دارد مشورت‌هایی داشته باشم.

جلیلی در پاسخ به سوال دیگری در مورد ائتلاف با دیگر کاندیداها، اظهار داشت: در حال حاضر وارد مرحله انتخابات شدیم.

وی با بیان اینکه تهدیدات رژیم صهیونیستی موضوع جدیدی نیست در خصوص برنامه‌های دولت آینده، برای کم کردن تنش‌ها، گفت: هر کشوری به میزانی‌ می‌تواند سختی‌ها و تهدیدها را کاهش دهد که اقتدار آن روز به روز بیشتر شود و اگر امروز می‌بینید که دشمنان باوجود اینکه سال‌هاست که ما را تهدید می‌کنند، نمی‌توانند کوچک‌ترین تعرضی بکنند ثمره اقتدار جمهوری‌اسلامی ایران است و ثمره این است که جمهوری اسلامی ایران توانسته است با قوت و قدرت از منافع و ارزش‌های خودش دفاع کند اگر این قوت و قدرت ادامه پیدا کند که مردم ما این‌گونه نگاه می‌کنند حتما در آینده نیز تهدیدها به حداقل خواهد رسید.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در خصوص حمایت جبهه پایداری از وی، گفت: در این مورد باید دوستان صحبت کنند و رویکرد و نگاهی که بنده دارم مشخص است.

جلیلی در پاسخ به این سوال که آیا سفرهای استانی را ادامه خواهید داد، گفت: بله، همان‌طور که اعلام کردم سفرهای استانی جزو مسائل مهم است. به این علت که وقتی که ساختار اداری شما قوی نیست، بالاخره باید از طریق دیگری با  ظرفیت‌های دیگر آن را جبران کنیم. اما اعلام کردم که سفرهای استانی کافی نیست و نکته‌ای که باید در کنار آن دنبال شود، سفرهای وزارتخانه‌ای است. یعنی باید وزارتخانه‌ها پالایش و پیرایش شوند و ایراداتی که دارند به صورت اصولی حذف شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon