پرتاب موشک فجر ناکارآمدی تحریم‌های ظالمانه را به رخ جهان کشید


پرتاب موشک فجر ناکارآمدی تحریم‌های ظالمانه را به رخ جهان کشید

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه لار با تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز موشک ماهواره‌بر فجر به فضا گفت: این اقدام علمی عظیم نشان از استعداد سرشار جوانان این مرزوبوم و ناکارآمدی تحریم‌های ظالمانه مستکبران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، حجت‌الاسلام سید مجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از مردم لارستان در برگزاری باشکوه جشن‌های این ایام اظهار داشت: برگزاری جشن‌های انقلاب و برپایی مجالس شناخت انقلاب سبب آگاهی بخشی جوانان از اقدام بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) و مردم شجاع ایران می‌شود.

وی با اشاره به سفر اخیر استاندار فارس به لارستان، عنوان کرد: در این سفر، استاندار فارس با تأکید بر نگاه ویژه به منطقه لارستان درباره پیگیری مجدانه پروژه راه‌آهن شیراز – لارستان – بندرعباس قول مساعد داد که امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

امام‌جمعه لار با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در حل مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد: بر اساس اعلام نماینده مردم با مصوبه هیئت محترم دولت تعرفه برق لارستان به 5 ماه گرمسیری درجه 1 و یک ماه گرمسیری درجه 2 ارتقا یافته که سبب کاهش چشمگیر تعرفه برق در این شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام نوربخش با تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز موشک ماهواره‌بر فجر به فضا تصریح کرد: این اقدام علمی عظیم نشان از استعداد سرشار جوانان این مرزوبوم و از طرفی ناکارآمدی تحریم‌های ظالمانه مستکبران است.

وی بیان اینکه حضور همه‌جانبه و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سهم به سزایی در ناامید کردن دشمنان و افزایش امنیت کشور دارد، خاطرنشان کرد: از همه اقشار جامعه برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی در 22 بهمن‌ماه دعوت می‌شود.

امام‌جمعه لار با محکوم کردن حربه‌های استکبار جهانی و صهیونیست و همراهی کشور عربستان در کاهش شدید قیمت نفت، گفت: دشمنان با این کار می‌خواهند ایران را مجبور به قبول درخواست‌های پلید خودشان کنند.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «تنها را مقابله با فشارهای اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است» که اگر مسئولان در تحقق آن گام بردارند قطعاً مشکلات اقتصادی از میان برداشته می‌شود عنوان کرد: ملت ما به‌هیچ‌وجه در برابر زورگویی دشمن کوتاه نخواهد آمد و زیر بار ذلت نمی‌رود.

حجت‌الاسلام نوربخش با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تصریح کرد: از تیم دیپلماسی ایران می‌خواهیم تا در برابر حرف‌های بی‌منطق سکوت نکنند و همچنان بر حقوق حقه ملت ایران پافشاری کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon