پرتاپ ماهواره فجر دشمنان انقلاب را متحیر کرد

پرتاپ ماهواره فجر دشمنان انقلاب را متحیر کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بابلسر با اشاره به پرتاپ موفقیت آمیز چهارمین ماهواره ایرانی به فضا، گفت: پرتاپ ماهواره فجر به فضا دشمنان انقلاب را بار دیگرمتحیر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی بابلسر، اظهار داشت: امروز هراس دشمن از پرتاپ ماهواره 52 کیلویی ما نیست بلکه هراس آنها از آن موشکی بوده که این ماهواره را به فضا برده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا چرا باور ندارد که ما می‌توانیم به اورانیوم بالای 90 درصد دست پیدا کنیم اما نمی‌خواهیم، گفت: ما در تحریم صد در صد در این طور مسائل، موشکی ساختیم که می تواند ماهواره ما را صحیح و سالم به همان مداری که ما می خواهیم انتقال دهد و رها سازد.

امام جمعه بابلسر، افزود: پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره فجر به فضا در اوج تحریم‌ها موجب حیرت دشمنان اسلام و انقلاب شده و آنان را انگشت به دندان کرده است.

طلابیان، با بیان اینکه این حرکات بزرگ نشان از قدرت مغزهای متفکر جوانان قهرمان ایران اسلامی است، گفت: دشمن نمی تواند مغز جوانان ایرانی را تحریم کند و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است موجب خواهد شد تا دشمن همچنان که فهمید تحریم‌ها در مسائل فضایی ما هیچ اثری نگذاشته بفهمد در سایر مسایل نیز هیچ اثری ندارد.

وی، با بیان اینکه مراجع تقلید آنچه را که می گویند از ته جان خود و برای پیروزی انقلاب اسلامی، حیات اسلام، عزت و سربلندی مردم قهرمان ایران و یاری مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: هم دولتمردان و هم تمام اقشار جامعه باید در مقابل مراجع تقلید عظام ادب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انگیزه الهی و اسلامی و انسجام و وحدت امام راحل (ره) و همه اقشار ملت ایران بر اصول و عقاید دینی و اسلامی از جمله رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده، ادامه این حرکت را  موجب تداوم انقلاب برشمرد و افزود: ایستادگی برای اسلامیت انقلاب، استکبار ستیزی، عدالت اجتماعی و استقلال کامل سیاسی نیز از دیگر دلایل شکست دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از بهمن 57 تا کنون بوده است.

امام جمعه بابلسر، با بیان اینکه دشمن در طول 36 سال گذشته به تمام پایه های اساسی انقلاب ما حمله ور شده است، گفت: دشمن در طی این سالها هم به اسلام هم به وحدت و هم به آن کسانی که پایه های محکم این انقلاب را رهبری و اداره می کنند یعنی مقام معظم رهبری حمله ور شدند تا انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران را مانند انقلاب هاب دیگر دنیا با شکست روبرو کنند که به لطف خدا موفق نشدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon