«ما می‌توانیم» به راهبرد اساسی جوانان ایران تبدیل شده است

«ما می‌توانیم» به راهبرد اساسی جوانان ایران تبدیل شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به برکت خون شهدا شعار «ما می‌توانیم» یک راهبرد اساسی برای جوانان خلاق ایران اسلامی تبدیل شده است که سبب شده در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای شهرداری اردبیل اظهار داشت: افتخارات ارزشمند و گرانقدری که بعد از 36 سال و در اوج دشمنی‌ها و تحریم‌ها شاهد آن هستیم نشان از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: کشوری که بیش از 80 درصد امورات آن وابسته به خارج از کشور بود امروزه بیش از 80 درصد کارها و فعالیت‌های خود را مستقل انجام می‌دهد و نیازمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف برطرف کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است چرا که هر کشوری اگر نتواند امنیت سرزمین خود را تامین کند نظام کارآمدی نیست.

کاملی‌فر بیان کرد: تمامی نظام‌هایی که در 200 سال گذشته تا انقلاب اسلامی ایران در کشور شکل گرفته‌اند ناکارآمد بودند و تنها نظام سیاسی که در تاریخ معاصر ایران با همه شیطنت‌های دشمنان خود امنیت پایدار و ثبات سیاسی را حفظ و تعیین کرده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر به کشورهای منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که ناامنی در آنها موج می‌زند و اینکه ایران از ثبات بی‌نظیر برخوردار است ثمره خون شهدا و حاصل تلاش ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به پرتاب ماهواره فجر گفت: بعد از 36 سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران چهارمین ماهواره کاملا بومی ایران به فضا پرتاب شد و این ماهواره می‌تواند به طور دقیق با زمین ارتباط برقرار کرده و عکس‌ها و تصاویر خود را به مرکز ارسال کند.

وی تصریح کرد: بعد از 36 سال انقلاب اسلامی براساس اهداف، اصول و ارزش‌های اولیه پایدار است و آرمان‌های حضرت امام(ره) مورد توجه و نظر بوده و اگر این ایده‌ها 30 سال قبل به عنوان شعار مطرح بوده امروز عملی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بعد از 36 سال انقلاب اسلامی ایران به یک قدرت و نقش‌آفرین منطقه و جهان تبدیل شده و قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا و انگلیس شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا در قبال مسئله هسته‌ای با ایران به توافق برسند که این خود نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon