رفتار کادر فنی نساجی در فوتبال امروز جایگاهی ندارد


رفتار کادر فنی نساجی در فوتبال امروز جایگاهی ندارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه امروز نشان دادیم که فجرسپاسی می‌تواند تیم مدعی باشد گفت: رفتار کادر فنی نساجی در فوتبال امروز جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی کلانتری پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نمایش فنی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و اگر این مسائل حاشیه‌ای در بازی رخ نمی‌داد و برخی مسائل به چشم نمی‌خورد، بازی زیبا‌تر می‌شد.

وی افزود: در شرایطی بودیم که نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشتیم و بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم با ارائه یک بازی بر‌تر و هجومی به پیروزی برسیم و نشان دهیم فجرسپاسی می‌تواند تیم مدعی باشد و برای اهداف بزرگ بجنگد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درباره حواشی رخ داده در مسابقه گفت: عملکرد برخی افراد با توجه به پرونده انضباطی آن‌ها مشخص است و لازم نیست چیز دیگری بگویم و کارنامه این افراد بیانگر همه مسائل است.

کلانتری بیان کرد: امروز با قدرت کار کردیم و مزد بازی خوب و زحماتی را که متحمل شده بودیم گرفتیم اما برای من جای سوال است که کادر فنی نساجی واقعا چرا چنین رفتاری کرد و این رفتار‌ها جایی در بازی جوانمردانه و اخلاق مداری ندارد.

وی تصریح کرد: با اعتراض و بی‌اخلاقی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و چنین رفتارهایی در فوتبال امروز جایگاهی ندارد و بهتر است مربیان از چنین رفتارهایی دست بردارند زیرا نه برازنده آن‌ها است و نه کمکی به فوتبال می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon