«حیات کارون» خط قرمز مجمع نمایندگان خوزستان است

«حیات کارون» خط قرمز مجمع نمایندگان خوزستان است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کارون پرچم حیات خوزستان بوده و حیات این رودخانه همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در این مراسم  اظهارداشت: صداوسیمای خوزستان در مراسم جشن انقلاب تلاش بسیار زیادی کرده است و پخش مستقیم جشن‌های انقلاب کار بسیار خوبی است.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی است تا ما یک بار دیگر آرمان‌ها و اهداف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی را یاد آور شویم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: مسئولان کشور، روشن فکران دینی و دانشگاهی و سایر نخبگان نسبت به دستاورد‌های انقلاب و کاربزرگی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت سبب رشد روشنفکران در شرق و غرب شد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما امروزه در تمام دنیا قابل مشاهده است و این به برکت پیروی مردم از ولایت فقیه و مرجعیت دینی، هماهنگی، همکاری، وحدت و انسجام همه جناهای سیاسی بوده است.

سادات ابراهیمی با اشاره به تذکرات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: علت پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بوده و قطعا برای تداوم و حفظ این انقلاب امروز نیاز وحدت بیش از هر زمان دیگر است.

وی به برنامه‌های دولت و انجمن‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دولت توجه ویژه به انجمن‌های مردم نهاد و استفاده از نقطه نظرات همه روشنفکران و جناح‌های مختلف سیاسی و فکری بوده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند به نقش شوشتر در انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: شهرستان‌های شوشتر و گتوند نقش بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند شوشتر شهری انقلابی، دینی، فرهنگی و تاریخی بوده است.

سادات ابراهیمی با اشاره به رودخانه کارون تاکید کرد: رودخانه کارون حیات خوزستان بوده و همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon