تعیین چارچوب مذاکرات هسته‌ای توسط امام خامنه‌ای سبب تقویت تیم مذاکره کننده شد

تعیین چارچوب مذاکرات هسته‌ای توسط امام خامنه‌ای سبب تقویت تیم مذاکره کننده شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خامنه‌ای در بیانات اخیرشان چارچوب مذاکرات هسته‌ای را تعیین کردند و این سبب تقویت مذاکره کنندگان شده است.

آیت الله عباس کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: دیپلماسی هسته‌ای امام خامنه‌ای از جنس روحیات انقلابی و متناسب با فرهنگ 22 بهمن است یعنی دیپلماسی منطقی، عزتمند و انقلابی جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به دنبال احقاق حقوق کامل هسته‌ای ملت ایران یعنی برخورداری از حق غنی سازی، تداوم پیشرفت در عرصه فناوری هسته‌ای و رفع کامل تحریم‌ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خامنه‌ای چارچوب مذاکرات هسته‌ای را تعیین کردند و این سبب تقویت مذاکره کنندگان کشورمان شده است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال 2 مرحله‌ای کردن توافق هسته‌ای با ایران هستند، عنوان کرد: غربی‌ها با دو مرحله‌ای کردن توافق هسته‌ای به دنبال برخورد تحقیرآمیز و گرفتن امتیازات بیشتر در مذاکرات جزئی هستند و ملت ایران در 22 بهمن ماه جواب قاطعی به آن‌ها می‌دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: توافق بد توافقی است که غربی‌ها می‌خواهند به زور خواسته‌های خود را بر طرف ایرانی تحمیل کنند و در حقیقت مذاکرات بسته جامعی است که باید شامل برخورداری از حق غنی سازی و رفع تحریم‌ها باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon