برگزاری مسابقه کتابخوانی " پا به پای آفتاب"


برگزاری مسابقه کتابخوانی " پا به پای آفتاب"

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری مسابقه کتابخوانی " پا به پای آفتاب" به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره) در استان خبر داد.

اسماعیل جانعلی پور در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در رشت از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع شخصیت و ابعاد مختلف زندگی امام خمینی و با عنوان" پا به پای آفتاب" در کتابخانه های عمومی سراسر استان خبرداد.

وی افزود: در این مسابقه کتابخوانی ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، سیاسی و آموزه های اخلاقی شخصیت روحانی امام خمینی (ره)، به عنوان الگویی شایسته برای جوانان و نوجوانان معرفی می شود.

جانعلی پور از برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی ویژه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان خبرداد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هدف از برگزاری این برنامه ها راآشنایی قشر جوان و نوجوان جامعه با ابعاد زندگی امام خمینی (ره) عنوان کرد.

وی افزود: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه فرهنگی به کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه و فرم مخصوص شرکت در مسابقه " پا به پای آفتاب را دریافت نمایند همچنین به برگزیدگان این مسابقات جوایز نفیسی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا  می شود.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon