تصویب آیین‌نامه تخلفات و ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران

تصویب آیین‌نامه تخلفات و ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری تسنیم: شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران در آخرین جلسه خود علاوه بر تصویب تعرفه غرفه‌ها در بخش داخلی و خارجی، آیین‌نامه تخلفات و ثبت نام ناشران در نمایشگاه را تصویب کرد.

امیر مسعود شهرام‌نیا، مدیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از تصویب آیین‌نامه ثبت نام و آیین‌نامه تخلفات ناشران در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت‌: شورای سیاست‌گذاری کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران را به کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تشکل‌ها واگذار کرده است.

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری تعرفه غرفه‌ها در بخش داخلی و خارجی به تصویب رسید،‌ در بخش داخلی قیمت هر متر غرفه از 40 هزار تومان به بالا شروع می‌‌شود و به شکل پلکانی این قیمت افزایش پیدا می‌کند‌.

شهرام‌نیا با اشاره به تعرفه بخش خارجی نمایشگاه گفت: برای آن دسته از ناشرانی که نمایندگی ناشران خارجی را بر عهده دارند، ولی در داخل کشور هستند‌، قیمت به صورت ریالی خواهد بود و برای ناشران خارجی قیمت‌ها ارزی خواهد بود،‌ بر این اساس قیمت هر متر غرفه در بخش بین‌الملل 50  تا 120 یورو خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام ناشران از طریق سایت‌های تشکل‌های نشر گفت: ثبت‌نام‌ها آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد، هم‌چنین در جلسات پیش روی شورای سیاست‌گذاری بحث‌هایی از حوزه تبلیغات و حمایت‌های مالی ادامه خواهد یافت و درباره میهمان ویژه نیز تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران