مشکلات آلودگی کارخانه سیمان آبیک برطرف شود


مشکلات آلودگی کارخانه سیمان آبیک برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که در بخش معضلات زیست محیطی استان قزوین وجود دارد، مشکل آلودگی کارخانه سیمان آبیک است که مشکلات این کارخانه باید هرچه زودتر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمیدرضا الموتی عصر امروز در نشست با اعضای شورای شهر قزین اظهار داشت: مسئولان شورای شهر و همچنین شهرداری قزوین باید در بودجه سال 94 این شهر جایگاه ویژه‌ای برای برطرف کردن مشکلات زیست محیطی قائل شوند چراکه این معضلات روز به روز در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بسیار خوبی بین شهرداری و مسئولان محیط زیست قزوین ایجاد شده است، عنوان کرد: با همکاری‌های ایجاد شده بین دو دستگاه تحول اساسی و خوبی در بخش زیست محیطی استان قزوین صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اهمیت پشتیبانی اداره‌کل استاندارد از اداره کل محیط زیست بیان کرد: اداره‌کل استاندارد نیز باید فعالیت‌های خود را در مقابله با معضلات زیست محیطی افزایش داده تا اداره‌کل محیط زیست بتواند با حمایت‌های کامل به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

الموتی با اشاره به پسماندهای ناشی از فعالیت‌های صنایع و بیمارستان‌ها تصریح کرد: در بخش مشکلات زیست محیطی بحث پسماند عفونی بیمارستان‌ها و همچنین آلودگی صنایع بسیار مورد توجه است که هرچه سریع‌تر باید برای رفع این مشکل اساسی چاره‌ای اندیشیده شود چراکه در صورت بی‌توجهی به این بخش درصد آلودگی شهری بیش از حد معمول افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با مشکلات زیست محیطی نیاز به دانش و فناوری پیشرفته است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات زیست محیطی به فناوری‌های پیشرفته نیاز است و مسئولان باید تا حد امکان نیروهایی باسواد و کارآمد در این زمینه تربیت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که در بخش معضلات زیست محیطی استان قزوین وجود دارد، مشکل آلودگی کارخانه سیمان آبیک است که مشکلات بسیاری را در بخش آلودگی هوا استان قزوین به وجود آورده است و مشکلات این کارخانه باید برطرف شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon